خبرهای داغ:

سالگرد "شهید طیبی" در اهواز برگزار می‌شود‌

آئین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر دانشجوی شهید محمود طیبی از شهدای عملیات کربلای پنج در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۲۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آئین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر دانشجوی شهید محمود طیبی از شهدای عملیات کربلای پنج و برادر شهید وحید طیبی در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج در اهواز برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره شهید محمود طیبی و برادرش شهید وحید طیبی را گرامی می‌دارند.

آئین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید محمود طیبی از شهدای عملیات کربلای پنج و برادر شهید وحید طیبی در کنار تربت پاکش واقع در قعطه 2 گلزار اهواز برگزار می‌شود که مردم خوزستان یاد و خاطره این شهید را گرامی می‌دارند.

شهید محمود طیبی فرزند احمد و برادر شهید وحید طیبی است که در خرداد ماه سال 1344 در منطقه نفت سفید استان خوزستان دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده به ارمغان آورد.

 

این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و در تاریخ 26 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و نامش در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان قرار گرفت.

شهید محمود طیبی در سن 21 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و مزارش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها