راوی کاروان راهیان نور ساوه در گفتگو با «بسیج»:

راهیان نور تقویت کننده روحیه انقلابی است

رزمنده و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در برنامه کاروان راهیان نور پسران ساوجی گفت:راهیان نور تقویت کننده روحیه انقلابی و رابط بین نسلها است.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۰۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، یدالله مظهر پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس و مدیر کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران ساوجی گفت:راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می کند، روحیه ای که نیاز امروز ماست، روحیه ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از ایشان هدیه می گیریم.

ایشان گفت:ایجادعمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می گردد که آرمان هایی که نسل های اول انقلاب داشتند نیز به شکلی به نسل های حاضر منتقل شود، یکی از این آرمان ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در این سرزمین ها ی نور لمس می کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جان فشانی کند.

مظهر ادامه داد: بی شک الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به کشورهای سوریه و عراق اعزام می شوند؛ همین شهدای هشت سال دفاع مقدس سرزمینمان می باشند و این یعنی ارتباط بین نسل ها.
این پیشکسوت جهاد و شهادت افزود:راهیان نور مهم است تا زائران بتوانند به نعمت جنگ پی ببرند.جنگ برای ما واقعاً نعمت بود. نعمتی که داشته های معنوی و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

ارسال نظرات