اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از سوی کمیته امام خمینی(ره)شهرستان قدس،در دهه فجر

خبرگزاری بسیج: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی فوتسال، ‌والیبال و اهدای ۱۲سری جهیزیه به نوعروسان خانواده زیر پوشش این کمیته می نماید.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۲۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، امیر غدیری،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان قدس در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های این سازمان در ایام الله دهه مبارک فجر، از اهدای جهیزیه به نو عروسان و هدیه به دامادها در این ایام خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر 12دست جهیزیه به نو عروسان زیرپوش کمیته امداد شهرستان اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان قدس،یکی دیگر از برنامه های این ایام را مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال عنوان و تصریح کرد:این مسابقات ویژه دانش آموزان زیر پوشش این کمیته است که  در پایان مسابقات جوایز نفیسی به تیم های برنده اهداء خواهد شد.

غدیری در بخش دیگری از سخنان خود به معضل اعتیاد در جامعه اشاره کرد و‌اظهار داشت: از جمله برنامه های ویژه کمیته امداد در دهه مبارک فجر، برگزاری کارگاه های آموزش خانواده برای افراد زیر تحت پوشش این کمیته با موضوعاتی از قبیل فرزند پروری و اعتیاد است.

غدیری در خاتمه،به اهمیت فرهنگ انقلابی و برگزاری مسابقات فرهنگی در یوم الله فجر اشاره کرد و بیان داشت:همایشی برای تجلیل و قدردانی از دانشجویان و دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد برگزار می شود.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات