مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛

سبک زندگی حضرت زهرا(س) الگوی امروز ما در حفظ بنیان خانواده باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) گفت: سبک زندگی حضرت زهرا(س) در حفظ اساسی بنیان خانواده مورد توجه است و باید الگوی امروز ما باشد.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی با اشاره به مقام بالای حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: تمامی رهنمودها، سیره و گفتار حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حجت خداوند است و اتصال حضرت زهرا سلام الله علیها به رسول خدا(ص) باعث شده است که ایشان اسوه و الگوی ائمه معصومین(ع) باشد؛ ایشان ادامه دهنده راه نبی گرامی اسلام(ص) هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) افزود: اگر بناست علوی و فاطمی زندگی کنیم و اگر بناست مکتب و اندیشه‌های بلند صدیقه اطهر زهرا (س) را در زندگی خود ساری و جاری کنیم، مکتب امیرالمؤمنین و حضرت زهرا با مدل عملکرد ما، با مدل تصمیم‌گیری‌های ما و حضور به موقع ما در صحنه‌های مختلفی که انقلاب شکوهمند اسلامی امروز به ما تکلیف می‌کند تحقق و عینیت پیدا می‌کند. فراموش نکنیم امیرالمؤمنین علی (ع) در صحنه‌های اجتماعی زمان بعد از رسول‌الله (ص) غریب و تنها بود.

وی با اشاره به توجه حضرت فاطمه زهرا(س) به موضوع حجاب گفت: حجاب سنگر و پرچم مبارزه با غرب گرایی و ابتذال است. حضرت زهرا(س) در مورد حجاب بسیار حساس بود. روایت است روزی گریه می‌کرد و حضرت رسول(ص) دلیل آن را پرسید، ایشان فرمود به یاد سخن شما افتادم که در روز قیامت همه عریان از قبرها بر می‌خیزند. این من را نگران کرده است. پیامبر خدا فرمودند: دخترم در قیامت هرکسی راه خودش را دارد. انجا از شدت احوال قیامت کسی به کسی توجه نمی‌کند. آن روز عظمتی دارد که هیچ دیدی قدرت دیدن شما را ندارد.

حجت الاسلام دهفولی با اشاره به مهمترین نگاه به زندگی حضرت زهرا (س) گفت: سبک زندگی حضرت زهرا(س) در حفظ اساسی بنیان خانواده مورد توجه است و الگوی امروز ما است.

وی خاطرنشان کرد: ایشان برای فرزندان خود نیز مادری نمونه بود تا جایی که همه ائمه معصوم از نسل ایشان تربیت شدند و فرزندان ایشان از جمله حسنین (ع ) و حضرت زینب (س) الگویی برای همه هستند.

 

خبرنگار بسیجی: رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها