مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد تعاون سپاه:

اطاعت پذیری از ولی خدا و ولایتمداری از درسهای زندگی حاج قاسم بود

خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام مجیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد تعاون سپاه گفت: وقتی آدم معرفت، محبت و اطاعت پذیری از ولی خدا را داشته باشد، طبیعتاً به یاری او می رود، مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که برای شهادت لحظه شماری می کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۳۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) امروز با حضور میهمان ویژه 20ساله از شرق بصره که در عملیات رمضان به مقام پر افتخار شهادت نائل شده بود، در هیئت حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی مجیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون کل سپاه در این برنامه معرفت، محبت، اطاعت و نصرت ولی خدا را چهار درس مهم ولایتمداری از سوی زندگی حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: اگر به شاخص های ولایتمداری را توجه کنیم آنگاه می توانیم حق معرفت ولی خدا را ادا کنیم، آدم تا امام زمانش را نشناسد نمی تواند حق او را ادا کند، حضرت فاطمه(س) هستی، جان و آبرویش را در این راه داد چرا که علی(ع) را جانشین به حق پیامبر(ص) می دانست.

وی در ادامه افزود: شاخص محبت به ولی خدا از دیگر درسهای ولایتمداری است، هر چه این شاخصه بیشتر باشد قدمهای بعدی را بهتر و محکمتر می شود برداشت.

خطیب حسینیه فاطمه الزهرا(س) اطاعت از ولی خدا را شاخصی دیگر از شاخص های ولایتمداری دانست و بیان داشت: دختر پیامبر خدا(ص) با وجود شرایط بد جسمی و بدن آسیب دیده یک لحظه دست از ولایتمداری برنداشت و در این راه کوتاه نیامد؛ این ها همه برای ما درس زندگی است.

وی نصرت ولی خدا را آخرین شاخص از شاخص های ولایتمداری مادر سادات خواند و اضافه کرد: اگر سه شاخص اول اجرا شود، طبیعتاً آدم به یاری ولی خدا می رود و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که برای شهادت لحظه شماری می کرد و در نهایت محبوب دل ها می شود و خدا محبوبیت او را در دل همه قرار می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد تعاون با اشاره به روایتی از رسول خدا(ص) یادآور شد: فاطمه(س) نور چشم، پاره تن، همه وجود و میوه دل پیامبر اسلام(ص) بود، روح زهرا(س)، همان روح علی(ع) و پبامبر خدا(ص) است، در واقع جان زهرا(س) همان جان پبامبر(ص) است، وقتی صدیقه طاهره(س) در محراب نماز قرار می گرفت خدا به وجود او افتخار می کرد.

وی فاطمه زهرا(س) را موجودی آسمانی و بالاتر از ملائک آسمانی معرفی کرد و ابراز داشت: او انسیه حوراء است، به ظاهر زمینی اما موجودی آسمانی است، فرشته‌ای است به صورت ترکیبی که در لطافت، حوراء و در صورت بشری بود که آلوده به پلیدی‌های مادی نشده بود.

حجت الاسلام مجیدی با تأکید بر اینکه فاطمه(س) شاخص ولایتمداری است، مطرح کرد: امروز وظیفه همه ما است که در کنار رهبر انقلاب اسلامی مردانه بایستیم و رفتار ما مطابق رفتار ایشان باشد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: وقتی هنوز 40 روز از ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید سلیمانی نگذشته است، این کمال بی انصافی است که یک مقام مسئول اعلام کند بستر مذاکره هنوز باز است./انتهای پیام

ارسال نظرات