برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهرشهر کرج با حضور پایوران و فرماندهان حوزه برادر و خواهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۵۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهرشهر کرج با حضور پایوران و فرماندهان حوزه برادر و خواهر برگزار شد.

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در سپاه ناحیه امام هادی (ع)

حجت الاسلام ایمانی با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: درباره ی شخصیت زهرا (سلام الله علیها)سخن گفتن از خود مشکل است،مگر اینکه انسان از قول معصومین (علیهم السلام)و از آیاتی که مصداق و تعبیرش حضرت زهرا (سلام الله علیها) است ،سخن بگوییم،چون کسی که اول شخصیت جهان اسلام یعنی رسول خدا(صلی الله علیه و آله) او را مدح کرده و می فرماید:«احب الناس و اعز الناس الی فاطمه »محبوب ترین آدم و عزیز ترین آدم در این عالم پیش من،زهرای مرضیه (سلام الله علیها)،کسی که با ائمه ی معصومین(علیهم السلام) در آیه ی مباهله مشترک است،در آیه ی تطهیر مشترک است،کسی که باطن آیه ی نور است،باطن سوره ی قدر است،حقیقت شجره ی طیبه است،چطور می شود راجع این شخصیت سخن گفت.

 وی با تأکید بر اینکه در زندگی کوتاه حضرت زهرا(س) هیچ‌گونه تعلق خاطری به دنیا و متعلقات آن دیده نمی‌شود، اظهار کرد: آن چیزی که در ابعاد مختلف زندگی زهرا(س) پررنگ است، یاد قیامت است که این درسی بزرگ برای محبان و شیعیان آن حضرت است. لذا بی‌جهت نیست که امام زمان(عج) ایشان را اسوه خود معرفی می‌‌کنند.

حجت الاسلام درپایان گفت: بحث از زندگانی و سیره ی معصومین(ع) به ویژه حضرت صدّیقه ی کبری، فاطمه ی زهراء(سلام الله علیها) دارای آثار و برکاتی است که از جمله آنان تفکر و اندیشه، عبرت آموزی، تقویت ایمان، الگو گرفتن، درس وحدت، ریشه یابی و حل مشکلات، احیای دین و ایمان، ارتباط با بزرگان و درس دین داری و تقوا می باشد.

همچنین درپایان این مراسم مداح اهلبیت کربلایی برادر قارلقی به ذکرمصیبت ومداحی پرداخت.

 

خیرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها