طرح ایرانیار به همت بسیج کارگری سپاه فتح در استان آغاز شد

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فتح از اجرایی شدن طرح «ایران‌یار» در راستای تحقق شعار سال جدید جهت حمایت از تولید داخلی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۸۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
سرگرد پاسدار شهرام صفادوست در گفت و گو با خبرنگار ما گفت :در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تاکنون در سطح استان در هفده مرحله دانش آموزان را به مراکز تولیدی اعزام و از نزدیک با چرخه تولید آشنا شدند.

صفادوست افزود: هدف ما در راستای فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر ترویج استفاده از کالای ایرانی بوده و با هماهنگی شورای راهبردی سپاه این برنامه در شهرک صنعتی بلکو و در سه کارخانه نایلون سازی کارخانه آسه«تولیدات دارویی» و کارخانه جوراب بافی اجرا شده است .

رئیس سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه فتح استان با بیان اینکه در این مرحله 252 نفرازدانش آموزان مدرسه عفت فرهنگیان ياسوج به این کارخانه ها اعزام شدند گفت :در راستای ارتقاء بینش فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان، احراز و تثبیت هویت دینی - ملی و آشنایی با مصادیق پیشرفت ایران اسلامی در عرصه علمی و صنعتی این گروه عمل می کنیم.
وی در پایان گفت : در این طرح در نظر داریم این نسل را با کالا‌های تولیدی در داخل کشور آشنا کنیم؛ چرا که معتقدیم ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بایستی از پایه شروع شود.
ارسال نظرات