ابوترابی فرد:

مردم سالاری دینی رمز اقتدار جمهوری اسلامی است/قدرت موشکی محصول انقلاب سال ۵۷ است

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ایران با حضور باشکوه و معنادار خود در راهپیمایی نشان دادند که حرکت های دشمنان آنها را از حرکت و اراده خود باز نمی دارد.
کد خبر: ۹۲۱۷۱۷۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در جمع مردم اراک گفت: انقلاب اسلامی کلمه طیبه است که از ویژگی این حیات طیبه باثبات، استوار و تزلزل ناپذیر است که در مقابل آن استکبار جهانی به عنوان شجره خبیثه بدون ریشه و سست است که با کوچکترین حرکتی از جا کنده می شود.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه مردان و زنان بزرگی در این انقلاب رشد کرده اند، اظهار کرد: نمونه بارز شجره طیبه هستند که نمونه آنها شهدای انقلاب اسلامی می باشند که جان خود را در راه انقلاب فدا کردند و می بینیم ثبات قدم در چهره های آنها موج می زند.

وی ادامه داد: آنچه شهید حاج قاسم سلیمانی را برجسته کرده ۴ دهه مجاهدت ایشان در خط مقدم با دشمن و پاسداری از همه ارزش های اسلام، انقلاب و حتی ملت های مسلمان است که او نمونه بارز ثبات قدمی است و ملت ایران به وجود چنین انسان هایی افتخار می کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ملت ایران امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند علیرغم وجود مشکلات و سختی ها ثابت قدم هستند و در برابر  فشارهای اقتصادی، توطئه ها و تحریم های دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

ابوترابی فرد اظهار کرد: ملت ایران با حضور باشکوه و معنادار خود در راهپیمایی نشان دادند که حرکت های دشمنان آنها را از حرکت و اراده خود باز نمی دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ما در کشور نهادهایی همچون نیروهای مسلح داریم که مصداق بارز حیات طیبه هستند و امروز همه دنیا آنها را نماد حیات طیبه می دانند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امروز دنیا به وضوح اقتدار ایران اسلامی را مشاهده می کند که در برابر قدرت سست و پوشالی استکبار جهانی و حامیان آنها محکم ایستاده است.

ابوترابی فرد افزود: امروز دنیا مشاهده می کند نهادهای طیبه انقلاب همچون سپاه پاسداران در برابر قدرت های ضد امنیتی استکباری با قدرت ایستاده اند.

وی یادآور شد: امروز علیرغم اینکه حضور آمریکا در کشورهایی چون افعانستان، عراق، سوریه و وجود رژیم صهیونیستی، منطقه را به نقطه ای پر خطر تبدیل کرده اما ایران اسلامی کاملا در امنیت کامل به سر می برد و حتی این امنیت را به سایر کشورها تسری داده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نه تنها برای خلق امنیت کشور بلکه برای امنیت جهان اسلام تلاش می کند بیان کرد: این امنیت در منطقه با هم پیوند خورده است و ما همه باید با هم امنیت داشته باشیم و همه باید در کنار هم در مقابل قدرت های استکباری بایستیم.

وی ادامه داد:ابتکار سردار سلیمانی این بود که وحدت میان نیروهای مسلمان را برای ایجاد امنیت در مناطق اسلامی ایجاد کرد و همه را در کنار هم قرار داد و در نهایت در کنار برادر همرزم خود به شهادت رسید.

ابوترابی فرد بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود ما امروز شاهد چنین امنیت و اقتداری در داخل و منطقه نبودیم و این نهادها که امروز این امنیت را خلق کرده اند محصول ۲۲ بهمن سال ۵۷ هستند.

وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی مفتخر است که نه تنها از استقلال خود بلکه از استقلال عراق، سوریه، عراق، لبنان، غزه و دنیای اسلام در برابر دنیای استکبار و حامیان آنها دفاع می کند و این ظرفیت عظیم نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: نهادهای دانشگاهی و علمی نیز نمادی از شجره طیبه هستند و امروز به برکت این شجره های طیبه ایران اسلامی به کشوری دارای دانش و علم های نوظهور تبدیل شده و اینکه می بینیم ایران جزء کشورهای برتر در تولید دانش است به برکت وجود حیات طیبه دانشگاهی در کشور است.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه استان مرکزی قبل از انقلاب با وجود یک مرکز دانشگاهی امروز به برکت انقلاب و حیات طیبه به هفتمین کشور برتر در حوزه دانشگاه تبدیل شده است ادامه داد: ما در حوزه تبدیل دانش به فناوری و قدرت موشکی حرف اول در دنیا را می زنیم و این به برکت انقلاب و محصول انقلاب سال ۵۷ است.

وی مشارکت مردم در ساختن دولت، مجلس و سازندگی در کشور را نشان از بالندگی کشور دانست و گفت: امروز مردم سالاری دینی در کشور نهادینه شده که مشارکت، همدلی و همیاری مردم در یک رقابت جدی و معنادار زمینه را برای حضور حماسه ای در کشور رقم خواهد زد.

امام جمعه موقت تهران افزود: مردم شعارهای سیاسی کاندیدا را ملاک قرار ندهند چراکه ما امروز نیازمند نمایندگانی با انگیزه بالا برای خدمت به مردم، دارای ثبات قدم، اعتقاد به آرمان های انقلاب، دارای انگیزه برای برون رفت از تنگناهای موجود و اصلاح ساختار هستیم.

ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه نمایندگان باید راه را برای اقتدار روز افزون ملت و انقلاب فراهم کنند اظهار کرد: مردم سالاری دینی رمز اقتدار جمهوری اسلامی است که حضور و مشارکت بالای مردم در افزایش اقتدار و امنیت کشور تاثیر بالایی دارد.

وی ادامه داد: ریشه مستحکم ملت ایران امروز اقتدار روز افزون برای انقلاب ایجاد کرده و باید امروز از این ریشه حفاظت کرد‌ و از ارزش های انقلاب به خوبی حراست کنیم.

امام جمعه موقت تهران آینده ملت ایران را در گرو مقاومت در راه امام و شهدای انقلاب دانست و افزود: ریشه کن شدن فقر، بی عدالتی، از بین بردن فساد از میوه های انقلاب است که با ایستادگی و حرکت در راه امام،رهبری و شهدا رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: سالهاست مقام معظم رهبری بر این راه تاکید دارند که باید با استقامت،هماهنگی سران سه قوا،اتحاد و انسجام رقم بخورد.

ابوترابی فرد ادامه داد: امروز در شرایط سخت ترین تحریم ها که بیش از ۴۰۰ کارشناس در اتاق تحریم علیه ایران نشسته اند و برای فشار به ایران برنامه ریزی می کنند. شاهد روند مناسبی در رشد شاخص های اقتصادی هستیم و البته باید خطاهای گذشته را جبران کنیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: با مدیریت مصرف، کاهش هزینه های اضافی، اصلاح نظام بانکی می توانیم منابع را به سمت تولید ببریم و با صادرات بیشتر اشتغال بیشتری برای کشور فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه با عزمی جدی برای ایجاد اشتغال باید بر تولید صادرات محور حرکت کند گفت: استان مرکزی که قطب بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور است باید در آینده نقش بیشتری در اقتصاد داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات