فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛

ملت ایران در برابر دشمنان از عزت وکیان خود دفاع می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: آنجا که دیگران بخواهند به ملت ایران زورگویی کنند، ملت ایران در مقابل این زورگویی می‌ایستد و از عزت و کیان خود دفاع می‌کند.
کد خبر: ۹۲۱۷۳۱۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار احسان علیزاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت اربعین فرمانده دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین همراهان ایشان گفت :دهه مبارک فجر امسال را درحالی برگزار می کنیم که غایب بزرگی در میان ملت ایران وجود دارد، همان که امنیت وآرامش امروز مرهون تلاشها وزحمات این مجاهد بزرگ ویاران اوست.

 ملت ایران در برابر دشمنان از عزت وکیان خود دفاع می‌کند

وی افزود: ما طی چهار دهه گذشته پیشرفت‌های عظیمی در زمینه های مختلفی داشته ايم و خدمات گسترده ای را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت عزیز ارائه کرده است و هرسال که می‌گذرد در زمینه های مختلف پزشکی، صنعتی، کشاورزی، وغیره قدرتمند می شویم، اما باید اذعان کرد قدرت اصلی ما، ملت عزیزو شریف ما هستند، همان هایی که عزم خود را جزم نموده وطبق فرامین ولی فقیه سپاه ناحیه زمان خود عمل نموده ورژیم طاغوت متصل به آمریکا را سرنگون کردند همچنان نیز گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس تصریح کرد: آمریکائی‌ها بیش از چهل سال است که از ملت ماسیلی خورده اند وآنها از حرکت عظیم ملت ایران هراسی دارند واین که قدرت مقتدری در منطقه ایجاد شده که در برابر زیاده خواهی های آنها ایستاده است وبقیه کشور وملتهای دیگر نیز در حال تأسی از ملت ما هستند.

وی گفت: ملت ایران به ویژه جوانان، با نگاهی واقع بینانه عزم جدی به پیشرفت دارند وامسال در اولین سالگرد هم در بیانیه گام دوم انقلاب می بایست از خود سئوال کنند که چه میزان در این مسیر قدم برداشته ایم؟ در جواب به این پرسش، هدف از انقلاب اسلامی ایجاد زمینه ظهور حضرت حجت (عج) بوده است واینکه چه مقدار از مقدمات آن را مهیا نموده ايم، می بایست، مطالبه در شخص از خود باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فردیس در ادامه افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی، ملتهای آزادیخواه جهان را بیدار کرده است ومحور مقاومت را مستحکم تر نموده است و امید آن داریم که ثمره خون این شهید عزیز، به اخراج آمریکایی ها از منطقه باشد.

پاسدار علیزاده ملت بزرگ ایران را جزء عزت‌مندترین مردمان دانست و گفت: ایران تا کنون مستعمره هیچ کشوری نبوده و همواره زندگی با عزت را برذلت برگزیده اند و هیچ گاه حرف زور ظالمان را برنمی تابند واین همان است که آمریکایی های مستکبر ومستبد رابه خشم آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها