خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجدسلیمان

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت : آمریکا شهید قاسم سلیمانی را در نیمه های شب و در تاریکی هوا ان هم از روبه رو بلکه از طریق موشک های نقطه زن هوایی وی را به شهادت رساندند و همگی دیدیم که جمعیتی میلیونی در تشییع جنازه این شهدای مقاومت شرکت کردند.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان آئین نکوداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری دبیرستان شاهد امام حسن مجتبی (ع) و بسیج دانش اموزی شهید بهنام محمدی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان روز دوشنبه ۹۸/۱۱/۲۱ برگزارشد.

در این ویژه برنامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در جمع دانش اموزان مدرسه شاهد امام حسن مجتبی (ع) در ارتباط با ایام پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حاج قاسم سلیمانی مباحثی را مطرح کردند و در بخشی از سخنان خود مطرح کرد: آمریکا شهید قاسم سلیمانی را در نیمه های شب و در تاریکی هوا ان هم از روبه رو بلکه از طریق موشک های نقطه زن هوایی وی را به شهادت رساندند و همگی دیدیم که جمعیتی میلیونی در تشییع جنازه این شهدای مقاومت شرکت کردند.

فرمانده سپاه پاسداران همچنین یادوخاطره سرداران شهیدشیرعلی مردان بختیاری وبهنام محمدی وحاج قاسم سلیمانی راگرامی داشتند.

در ادامه برنامه مداحی و روضه خوانی ویژه شهادت حاج سردار سلیمانی اجراشد.

گفتنی است در این برنامه که تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز حصور داشتند از خانواده شهدایی چون نجفی و بختیاری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها