سردار غلامی بیان کرد: مجاهدت ها و نقش آفرینی های خاموش و بی سر وصدای حاج قاسم سلیمانی در طی سالیان توانست که خطرات جدی را از کیان اسلام در چهل سالگی انقلاب دفع کند و خداوند این شخصیت بزرگ را با ویژگیهای الهی ذخیره کرد تا در آغاز گام دوم انقلاب قدرت دروغین آمریکا را فرو بریزد
کد خبر: ۹۲۱۸۰۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار نعمان غلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ، در مراسم چهلم شهید مقاومت ، حاج قاسم سلیمانی ، که در مصلای شهر ایلام برگزار شد، گفت : شهید سلیمانی از همان اوایل انقلاب اسلامی پا به عرصه ی میدان گذاشت و با رشادت های خود چهل سال با جان و دل در خدمت نظام و انقلاب بود . شخصیتی که به معنای کلمه خادم مردم و ولایت بود.

وی بیان کرد: شخصیت سردار سلیمانی به گونه ای بود که مردم او را از ته قلب دوست داشتند و همه ی ما دیدیم که در مراسم خاکسپاری ، برای آن شهید بزرگوار چه کردند.

سردار غلامی اظهار کرد: رشادت ها و جان فشانی های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت در عراق و سوریه و لبنان به گونه ای بود که مردم این کشورها آزادی و امنیت بازگشته ی خود را مدیون این شهید می دانند چرا که این بزرگوار و هم رزمانش یک خطر و غده ی سرطانی به نام داعش را در این کشورها ریشه کن کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: هدف اصلی و اساسی کشورهای تروریست و استکباری از به وجود آوردن داعش نابودی جمهوری اسلامی بود و به همین دلیل وحشی ترین انسان ها را به منطقه آوردند و چه جنایت ها که نکردند تا بلکه بتوانند با تصرف محور مقاومت به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی اظهار کرد: در چند،سال اخیر ، دشمنان نظام و اسلام باتمام توان و تجهیزات و باکمک مالی کشور های عربی منطقه در صدد نابودی اسلام و جبهه مقاومت بودند و از هر جهت و از هر مسیر وارد شدند تا بلکه اسلام را خدشه دار کنند اما وجود شخصیت های بزرگی همچون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در جبهه مقاومت ، تمام نقشه های آنان را خنثی کردند و با یک شکست تحقیر آمیز روبه رو شدند و به همین دلیل دست به یک اقدام ناجوانمردانه زدند،و شهید سلیمانی را به شهادت رساندند.

سردار غلامی اظهار کرد: شجاعت ، ساده زیستی ، اعتماد به خدا و وعده های او ، ساده بودن زندگی ، عشق به ولایت و مردم از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود و به همین خاطر این شخصیت بزرگ تجلی ارزش های ولایی و سیره ی اهل بیت شد. 

وی افزود: مجاهدت ها و نقش آفرینی های خاموش و بی سر وصدای حاج قاسم سلیمانی در طی سالیان توانست که خطرات جدی را از کیان اسلام در چهل سالگی انقلاب دفع کند و خداوند این شخصیت بزرگ را با ویژگیهای الهی ذخیره کرد تا در آغاز گام دوم انقلاب قدرت دروغین آمریکا را فرو بریزد

ارسال نظرات