فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد:

کلنگ زنی و آغاز پروژه 500 واحدی مسکن کارکنان سپاه در استان مرکزی

سردار کریمی گفت:با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته تعداد 500واحد مسکونی امروز کلنگ زنی خواهد شد وپیش بینی می شود طی یک دوره 3ساله واحدها تحویل می شود.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۹۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت پروژه های مسکونی کارکنان سپاه استان در اراک خبرداد و گفت: این پروژه مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و همزمان بادهه فجرانقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا(س) این پروژه کلنگ زنی شد 

وی افزود:رفع مشکلات معیشتی کارکنان و خانواده هایشان از اولویت های هر مجموعه وسازمان است و سپاه در کنار همه ماموریت هایش در تلاش است وضعیت معیشتی کارکنان خود را ارتقاء بخشد.

فرمانده سپاه روح الله بابیان اینکه ساخت این پروژه برای کارکنان فاقد مسکن در سطح استان باپیش بینی 500واحد مسکونی به مدت  سه ساله خواهدبود گفت:، تلاش خواهدشد که باکیفیت و استحکام مناسب و استاندارد های روز احداث شود.

سردار کریمی خاطرنشان کرد:پروژه مسکونی در دست احداث در کوی بهاران اراک خواهدبود و باتلاش مجریان و دستگاه های دولتی شاهد پیشرفت زیرساخت های محیطی و اجتماعی ،فرهنگی،ورزشی و تفریحی در این منطقه باشیم

 

 

ارسال نظرات