مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز:

انتخاب نماینده وابسته به جریان ثروت و قدرت، پای نااهلان را به مجلس باز می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: ما باید از ولایت حمایت کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم زیرا شان و جایگاه مجلس کم نبوده و این کرسی ها نباید دست هر کسی بیافتد.
کد خبر: ۹۲۱۸۳۸۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به اینکه طی سال های گذشته آمریکایی ها قتل عامی در منطقه راه انداختند که در تاریخ سابقه نداشت و خانم رایس آن را درد زایمان برای تشکیل خاورمیانه جدید دانست، در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: هدف آنها تجزیه شدن کشورهای غرب آسیا بود تا اسرائیل به راحتی بتواند آنها را قورت دهد. 

وی افزود: سربازان ولایت نه تنها اجازه تجزیه ندادند بلکه امروز ترکیبی از ملت های مسلمان داریم تحت عنوان جبهه مقاومت که آمریکایی ها و اسرائیلی ها در برابر آن مات و مبهوت مانده اند که این مهم از ایده های رهبر معظم انقلاب بود، پوتین پس از ملاقات با رهبر ایران اعلام می کند که دیدم یک حکیم رهبر جامعه اسلامی است. 
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به اینکه پوتین پیچیده ترین رئیس دنیاست و تنها کسی بود که بعد از فروپاشی شوروی سابق می توانست روسیه را نجات دهد اما زمانی که وارد ایران شد و درصدد دیدار با رهبر ایران بود دستپاچه شده بود اظهار داشت: رهبری در پاسخ به پوتین اعلام کردند بدانید حمله به جمهوری اسلامی حتی به صورت بزن و در رو هم امکان ندارد. 
 
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: سردار سلیمانی همواره بیان می کرد مظلومیت رهبر معظم انقلاب را درک کنید و امروز به جرات می توان گفت رهبری نیاز به حمایت دارند و یکی از راه های آن انتخاب مسئولین و مجلس در تراز انقلاب است. 
 
وی گفت: 219 هزار شهید دفاع مقدس داریم که اجساد همه آنها به دست ما نرسیده است، همه وصیت نامه ندارند اما بیش از 600 هزار بار به بیانات مختلف اعلام کرده اند گوش به فرمان ولایت فقیه باشید. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: ما امروز با عده ای یهودی مدرن روبرو هستیم زیرا در جمهوری اسلامی عده ای به امام (ره) ایمان آوردند اما به امام حاضر ایمان ندارند، در حالی که هر دو اعلام می کنند آمریکا شیطان بزرگ است در نتیجه به تحریف معمار کبیر انقلاب روی می آورند و رهبری پیش از این نیز هشدار داده بودند.  
 
وی اظهار داشت: ما باید از ولایت حمایت کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم زیرا شان و جایگاه مجلس کم نبوده و این کرسی ها نباید دست هر کسی بیافتد، نباید اجازه دهیم افرادی که وابسته به جریانات ثروت و قدرت هستند در راس کار قرار بگیرند، کسی که با شام و ناهار دادن درصدد نماینده شدن باشد قطعا اهل نخواهد بود. 
 
وی در خاتمه گفت: در مقاطعی، جمهوری اسلامی به دست نااهلان افتاده است در نتیجه حضور حداکثری در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند با پشتوانه مردم توانستیم عین الاسد را زیر و رو کنیم، اسنادی هم درباره تلفات داریم که اگر دشمن اعلام نکند آنها را رو می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها