خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان خوزستان:

سردار سلیمانی یک انسان جهادی بود

سردار شاهوارپور گفت: سردار سلیمانی یک انسان جهادی به تمام معنا بود و برای خدمت لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد؛ یکی از موضوعات مهم که باید دقت کنیم همین کار جهادی نیاز مردم ما است و مردم هم از کسانی که این راه را می‌روند تشکر می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۳۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: از شهردار و اعضای شورای شهر اهواز که به این سرعت با عنایت به کار فرهنگی و تزئین اهواز به نمادهای فرهنگی و مذهبی، این اقدام را انجام دادند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم مانند دیگر کارها، یک حرکت فرهنگی با این نگاه در کل کشور انجام شود.

وی افزود: آنچه مهم است ادامه راه سردار سلیمانی است که با این حرکت، در حوزه فرهنگی تلاش می‌کنیم مسیر سردار سلیمانی طی شود. سردار حاج قاسم سلیمانی انسانی جهادی به تمام معنا بود. یعنی برای خدمتگزاری لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد و همه زندگی خود را صرف خدمت به اسلام و مسیری کرد که مورد رضایت خدا است.

 فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعات مهم که باید به آن دقت کنیم، این است که کار جهادی و اقدام جهادی نیازمند حضور همه مردم ما است و مردم ما کسانی که اینگونه عمل می‌کنند را تکریم می‌کنند.

شاهوارپور با بیان اینکه سردار سلیمانی محور وحدت جهان اسلام شد، تصریح کرد: با کارهایی که سردار سلیمانی در طول سال‌های گذشته انجام داد و به ویژه با شهادت وی و همرزمانش در عراق، این مسیر نورانی را با خون خود آبیاری کرد و وحدت اسلامی را با عمل انسجام بخشید.

وی تصریح کرد: در برخورد با آمریکای جنایتکار، نظام و مردم ما به این جمع‌بندی رسیدند که باید در موقعیتی جواب محکم و دندان‌شکنی به آمریکای جنایتکار بدهیم و این موضوع را رسما اعلام کردیم. با شهادت سردار سلیمانی برای همه دنیا ثابت شد که این حمله نظامی و اقتدار پوشالی آمریکا با خون پاک سلیمانی بر باد رفت و آمریکایی‌ها امروز در انفعال کامل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها