عامل قطع درختان محدوده روستای زمان آباد دستگیر و به دادگاه معرفی شد

خبرگزاری بسیج: بخشدار قلعه نو، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، از دستگیری عامل قطع درختان محدوده روستای زمان آباد و معرفی فرد متخلف به دستگاه قضا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۰۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علیرضا صادقی افزود: د‌‌‌‌‌‌ر این راستا با انجام تحقیقات و انجام گشت های مستمر شبانه روزی و اشراف کامل و تحت کنترل قرار د‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌ن سطح بخش،  محل فعالیت غیر قانونی کوره های ذغال غیرمجاز شناسایی شد.

وی افزود: دراین زمینه یک نفر در منطقه فیروزآباد دستگیر و به دادگاه معرفی شده است که نتیجه نهایی پس از صدور حکم از سوی قاضی شعبه مربوط به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.  

صادقی تصریح کرد‌‌‌‌‌‌: د‌‌‌‌‌‌ربازدیدهای به عمل آمده مشخص شد، افراد‌‌‌‌‌‌ سود‌‌‌‌‌‌جو با قطع کرد‌‌‌‌‌‌ن د‌‌‌‌‌‌رختان و د‌‌‌‌‌‌پوی آن د‌‌‌‌‌‌ر مخفیگاه اقد‌‌‌‌‌‌ام به ایجاد‌‌‌‌‌‌ کوره های غیرمجاز ذغال د‌‌‌‌‌‌ر بخش قلعه نو کرد‌‌‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌‌؛ وی اظهار داشت: محل وقوع جرم حاشیه روستاهای شهرستان ری و مرکز تولید ذغال زمین های اطراف روستاها بوده است؛ بخشدار قلعه نو افزود: تعداد دقیق درختان قطع شده در مراحل رسیدگی به اتهام متخلف در دادگاه مشخص خواهد شد اما در بازرسی های اولیه تقرییا ۸۰اصله درخت از مخفیگاه وی کشف شده است.

 این مقام مسئول با تاکید بر این موضوع که برای پیشگیری از وقوع جرم  باید هزینه تخلف بالا برود، خاطرنشان کرد: اکثر افراد متخلف از اتباع غیرمجاز و بیگانه هستند که اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه جمع آوری چوب، تعداد افرادی که در ارتکاب جرم مشارکت داشته اند، محل فروش ذغال ها و میزان سود نامشروع از این طریق پس از تکمیل پرونده  از سوی مراجع ذیصلاح از جمله دادگاه و نیروی انتظامی اعلام خواهد شد.

  

   

 

 

 

ارسال نظرات