بازنشستگان و پیشکسوتان از ذخایر ارزشمند نیروی انسانی هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: توجه به فعالیت‌ها و تجربه‌های گران‌قدر بازنشستگان می‌تواند سر منشأ خدمات بهتر و گسترده‌تر باشد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۷۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی با حضور در منزل بازنشسته فرهاد شریفی و جانباز و پیشکسوت محمود مرغوبی اظهار کرد: برای برقراری امنیت مطلوب به اندوخته‌ها و تجربیات گرانب‌های بازنشستگان این نیرو نیازمند هستیم.


وی افزود:بازنشستگان به خاطر تلاش‌ها و جان‌فشانی‌هایی که در دوران خدمت خود انجام داده‌اند، همواره مورد تکریم و احترام مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بازنشستگان از ذخایر ارزشمند نیروی انسانی جامعه هستندو همواره باید به خدمات آنان ارج نهاده شود.


وی با اشاره به اینکه بازنشستگان نقش مهمی در تشویق جامعه به سمت رشد و پیشرفت دارند عنوان نمود: باید به پاس سال‌ها خدمت و کار بی‌منت با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مسائل و مشکلات آنان واکاوی و به نوعی رفع شود.


سردار حسینی گفت: سپاه بیت المقدس در همه مقاطع آماده استفاده از نظرات، تجربیات و پیشنهادات سازنده پیشکسوتان و بازنشستگان در انجام مأموریت‌ها خواهد بود چرا که توجه به فعالیت‌ها و تجربه‌های گرانقدر بازنشستگان می‌تواند سر منشأ خدمات بهتر و گسترده‌تر در جامعه باشد.


در پایان سردار حسینی از سرباز وظیفه هیمن جعفری که مبتلا به بیماری سرطان خون است عیادت کرد و از آنجا که هزینه لازم در طی کردن روند بیماری برای این سرباز مقدور نیست فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان قول مساعد داد که بخش قابل توجه‌ای از هزینه‌های درمان او را متقبل شود.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار