مدارس استان تهران فردا(شنبه) تعطیل است

خبرگزاری بسیج: رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران در شنبه سوم اسفندماه 98 به دلیل روند اجرایی انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۳۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

 

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  اداره کل آموزش و‌پرورش استان تهران،«عباس معبودی»،رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و‌پرورش استان تهران اعلام کرد: به دلیل حضور فرهنگیان در روند اجرای انتخابات و قرارگرفتن بسیاری از مدارس شهرستان‌های استان به عنوان حوزه اخذ رای، تمامی آنها در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی استقبال شهروندان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست.

معبودی افزود: از تمامی همکاران فرهنگی و معلمان که همچون گذشته در هیات‌های اجرایی و نظارت، تلاش ارزنده‌ای برای برگزاری این دوره از انتخابات داشته‌اند، صمیمانه تقدیر می کنیم.

اسلامشهر، بهارستان(یک و ۲)، پاکدشت، پردیس، پیشوا، جوادآباد، چهاردانگه، دماوند، رباط کریم، رودهن، شهرری(یک و ۲)، شهر قدس، شهریار، فشافویه، فیروزکوه، قرچک، کهریزک، ملارد و ورامین مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هستند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز جمعه دوم اسفندماه آغاز شده است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان تهران، شمار افراد واجد شرایط حق رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است که تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی هستند.

۶ هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای نیز در استان تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای است.

شکرالله حسن بیگی،رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیش از ۹۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات استان از فرهنگیان هستند.

ارسال نظرات