مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

اجرای اردوی راهیان نور دریایی از تاکیدات امام خامنه‌ای است

مسئول اردویی راهیان نور سپاه البرز از برگزاری اردو راهیان نور دریایی کارمندان بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۷۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از کرج، سعید اخلاقی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با بسیج گفت: با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب این سازمان جمعی از بسیجیان کارمند استان البرز را به اردو فرهنگی و معنوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس اعزام کرد.

اجرای اردوی راهیان نور دریایی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است


وی در ادامه افزود: این اردو باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال خاطرات هشت سال دوران دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با دلاور مردی شهدای دریایی (ارتش، سپاه، بسیج) و نیز آشنایی با نقش ساحل نشینان و مرزداران هرمزگان و حافظان تنگه هرمز است.


اخلاقی تصریح کرد : مردم باید با نقش مردمان خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز و توانمندی و اقتدار ملی در دریای خلیج فارس و عمان آشنا شوند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: تاکنون 50زائز در این اردو شرکت کرده اند و از یادمان های عملیات های دریایی و توانمندی های دفاعی در عملیات ها بازدید کرده اند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر توقف راهیان نور به علت بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی، انشاءالله با ریشه کن شدن این بیماری و به همت دست اندرکاران در سایر ایام سال از یادمان ها و موزه های دفاع مقدس در راستای عدم قطع ارتباط نسل جوان با دفاع مقدس بر این قطعه معنوی سرزمینمان ، حضور خواهیم پیدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها