خبرهای داغ:

جانباز ماهشهری به همرزمان شهیدش پیوست

یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت از بندر ماهشهر پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۸۱۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

یکی دیگر از آلاله‌های بوستان ایثار و شهادت از بندر ماهشهر پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

جانباز سرافراز علی حلافیان از رزمندگان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در نبرد با دشمنان اسلام به افتخار جانبازی نائل آمد و از آن پس تاکنون با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز ماهشهری بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از حضور در جبهه به آسمان پر کشید.

آئین تشییع پیکر پاک این جانباز دلیر با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها در بندر ماهشهر برگزار شد.

جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان آئین تشییع پیکر پاک جانباز سرافراز علی حلافیان حضور داشتند.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک جانباز سرافراز علی حلافیان به باغ رضوان بندر ماهشهر منتقل شد و در خانه ابدی آرام گرفت.

شهید خدارحم علیمردانی، شهید جعفر حردانی، شهید فاضل فیوضی، شهید ناصح آلبوغبیش، شهید خلیل تراکمی، شهید سعید سنگوری، شهید کامل کنعانی، شهید ناصر حسینی، شهید محمد زبیدی، شهید علی برمکی، شهید طاهر اسحاقی، شهید علی عبودی، شهید قنبر غلامی، شهید لفته سواری، شهید مصطفی مقدم، شهید محمدرضا رسولی، شهید جلیل عباسی، شهید عباس عساکره، شهید بیژن شاکریان، شهید الیاس موحد، شهید صمد منصوری، شهید سعید جدام، شهید عبدالله درویشی، شهید شاپور صادقی، شهید رمضان عبادی، شهیده زهرا عساکره، شهید رحیم محمدزاده و شهید سامی لعالی از جمله شهدای شهرستان ماهشهر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها