پیام مجمع جهادگران استان مرکزی به مناسبت نوروز

مجمع جهادگران استان مرکزی به مناسبت نوروز به مناسبت عید نوروز خطاب به جهادگران و گروه های جهادی استان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۵۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ مجمع جهادگران استان مرکزی  به مناسبت نوروز به مناسبت عید نوروز خطاب به جهادگران و گروه های جهادی استان پیامی صادر کرد. 

متن پیام بدین شرح است؛

یَا مُقَلِّبَ الْقُلوبِ وَالْاَبْصارِ

یَا مُدَبِّرَالَّیْلِ وَالْنَّهارِ

یَا مُحَوِّلَ اَلْحَولِ وَاَلْاَحْوالِ

حَوِّلْ حَالَنا اِلی اَحْسَنِ الْحَالِ

جهادگران عزیز استان مرکزی؛

در حالی شاهد پایان سال گذشته و حلول سال جدید هستیم که شما جهادگران عزیز گروه های جهادی استان در حال فعالیت شبانه روزی برای مقابله با ویروس کرونا در استان بوده و باز در شرایط سخت مردم جلوه هایی ناب از کارآمدی بسیج مردمی، ایثار و خدمت به مردم برای جلب رضایت خداوند به نمایش گذاشتید.

در سال ۹۸، خدمات و زحمات بسیار شایانی توسط شما جهادگران عزیز به عنوان سربازان ولایت در استان برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی در عرصه های عمرانی،فرهنگی، اشتغال زایی،درمانی واجتماعی در مناطق محروم استان انجام گرفت که انشالله مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد.

شما جهادگران عزیز علاوه بر فعالیت و تلاش شبانه روزی در سطح استان، در کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی به خصوص در جمع آوری کمک های مردمی و خدمت به مردم در مناطق سیل زده استان مرکزی و لرستان برگ زرینی از محرومیت زدایی وخدمت رسانی واقعی به مردم را اثبات نمودید.

 

ضمن‌ قدرانی و تشکر از زحمات جهادگران و زحمت کشان بسیج سازندگی در نواحی و ستاد استان و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)،حلول سال جدید را محضر جهادگران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان دوام توفیقات در خدمت به ولی نعمتان در سال جهش تولید تحت رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت را مسالت داریم.

مجمع جهادگران استان مرکزی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات