مجاهد بسیجی مدافع سلامت بر اثر سانحه رانندگی در کرج به شهادت رسید

معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز گفت: یک مجاهد بسیجی مدافع سلامت در حین ماموریت کنترل و غربالگری شهر کرج بر اثر تصادف به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۲۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی بیان کرد: مصطفی پیران مجاهد بسیجی مدافع سلامت بر اثر حادثه دلخراش موتورسیکلت در پل فردیس کرج  به بیمارستان منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

جان باختن یک بسیجی بر اثر سانحه رانندگی در کرج

وی افزود: «مصطفی پیران» بسیجی 18 ساله شامگاه روز ۱۳ فروردین در جایی که مشغول کنترل و غربالگری خودروهای عبوری در محدوده پل فردیس بود، بر اثر حادثه دلخراش تصادف با موتورسیکلت دچار خونرویزی شدید داخلی شد و بعد از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

پاسدار عبدالملکی با بیان اینکه بسیجیان سلحشور از همان روهای نخست شیوع ویروس کرونا با جان و دل به میدان محافظت از سلامت مردم آمده‌اند، گفت: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و اماکن مختلف،‌ حضور در واحدهای درمانی برای کمک، تهیه و توزیع لوازم پیشگیرانه از جمله ماسک و لباس کادر درمانی و همچنین کنترل ورودی‌ها و غربالگری سرنشینان خودروها از جمله اقدامات بسیجیان استان برای کمک به ستاد مبارزه با کرونا بوده است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها