خبرهای داغ:

تولید ماسک با همت خواهران در هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در راستای مقابله با ویروس کرونا و نامگذاری مقام معظم رهبری با شعار جهش تولید در سال ۱۳۹۹ به همین منظور با همت و تلاش موسسه خیریه ناجیان سبز اندیش مهرویان شهرستان هندیجان در حرکتی جهادی و انقلابی وبا همکاری خوب و تاثیرگذار خواهران حوزه علمیه و تعدادی از بسیجیان طلاب این حوزه اقدام به تولید ماسک نمودند که در اختیار عموم مردم شهرستان قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۱۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

خواهر سکینه دریایی مدیریت حوزه علمیه خواهران هندیجان اظهار داشت: تعدادی از خواهران حوزه علمیه و طلاب بسیجی این حوزه بصورت خودجوش در حرکتی جهادی و با مساعدت مسئول موسسه خیریه ناجیان سبز اندیش مهرویان شهرستان هندیجان اقدام به تولید ماسک نمودند.

 

وی افزود: پیش بینی می شود با تلاش بیشتر بیش از ۳۰۰عددماسک تولید و پس از تکمیل کامل در اختیار عموم مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا قرار خواهد گرفت و انشالله کار تولید ماسک با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

وی بابیان فعالیت روزانه خواهران حوزه علمیه در موسسه خیریه گفت: خواهران باجدیت از دو روز پیش مشغول فعالیت شدند و انشالله این کارهای خداپسندانه با نظم بهتربصورت ویژه ادامه خواهد و ماسک های تولید شده مطمعنا برای سلامتی عموم مردم در شهرستان هندیجان توزیع خواهد شد.

 

خواهر دریایی مدیریت حوزه علمیه خواهران هندیجان عنوان کرد : به مناسبت اعیاد شعبانیه تعداد بسته های مواد غذایی در میان طلاب نیازمند توزیع شدند که انشالله اینگونه خدمات جهادی ادامه خواهد داشت و حوزه علمیه خواهران برای خدمات رسانی به خانواده های نیازمند پای کار هست.

 

وی بااشاره به ضدعفونی محیط حوزه علمیه خواهران هندیجان بیان کرد: با تلاش و جدیدت گروه های جهادی بسیج پایگاه های مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان کار ضدعفونی محیط و کلاس های درسی حوزه علمیه خواهران انجام گرفته شد که از همکاری برادران بسیجی گروه جهادی و روابط عمومی و تبلیغات و خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه سپاه هندیجان برای اطلاع رسانی به موقع در این باره تقدیر و تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها