خبرهای داغ:

اجرای مرحله چهارم ضدعفونی روستاهای هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با همت و تلاش مخلصانه بسیجیان گروه جهادی شهدای امامزاده عبدالله هندیجان و همکاری دهیاری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، چهارمین مرحله ضدعفونی روستاهای امامزاده عبدالله و مالکی از بخش مرکزی شهرستان هندیجان انجام گرفته شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۴۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

 از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، گروه های جهادی بسیج شهرستان هندیجان در کنار دیگر عوامل اجرایی ازجمله شبکه بهداشت اقدامات خوبی در زمینه ها ضدعفونی خیابان ها، معابر و کوچه ها و امامزادگان ودیگر مکان ها شهرستان با جدیت در روستاها و هندیجان انجام داده و همچنان ادامه دارد.

 یکی کارهای که با جدیت در حال انجام است ضدعفونی ادارات و پارک ها و تفریح گاه های شهرستان و امامزادگان بوده و خود سطح شهری و روستایی شهرستان هندیجان انجام گرفته و در این باره از همکاری مردم و گروه های جهادی تقدیر و تشکر می شود.

 در ادامه گزارش خبری، در راستای کمک به خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر از جامعه به همین منظور، گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان اقدام به توزیع مواد شویندگی در میان خانواده های محروم روستای زلقی از توابع شهرستان هندیجان نمود که مورد تقدیر اهالی این روستا قرار گرفت .

 

با همت گروه جهادی بسیجیان شهرستان هندیجان تعدادی بسته های مواد غذایی در روستاهای هندیجان توزیع شدند که با مشارکت بیشتر خیرین شهرستان اینگونه کمک های انسان دوستانه ادامه خواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها