بازدید جانشین سپاه الغدیر یزد از ایستگاه غربالگری و نقاهتگاه بیماران کرونایی در اردکان

جانشین سپاه الغدیر یزد در بازدید از ایستگاه غربالگری و نقاهتگاه بیماران کرونایی در اردکان ضمن تأکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری همشهریان، گفت: بسیج و سپاه تا شکست کرونا در کنار مردم خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۴۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، جانشین سپاه الغدیر استان یزد از ایستگاه غربالگری و همچنین نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان اردکان بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان برای مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار حسین زارع کمالی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان اردکان برای مهار کرونا، گفت: تنها راه مقابله با این بیماری منحوس، رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان شهرستان اردکان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: نیرو‌های بسیجی درزمینهٔ ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین کنترل عبور و مرور در کنار سایر ارگان‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.
جانشین سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه وظیفه ذاتی بسیج و سپاه همین است، گفت: امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد تا همچون گذشته و مانند اتفاق‌های دیگر بتوانیم تا پایان غلبه بر این بیماری در کنار مردم عزیز، بزرگوار و با بصیرت باشیم.
وی در پایان اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم که به خاطر خودشان و به خاطر تلاش‌های مدافعان سلامت که شبانه‌روز در این جبهه در حال جنگیدن هستند از تردد‌های بی‌مورد و غیرضروری جدا خودداری کنند چراکه اگر این را رعایت نکنند تمام زحمات این عزیزان هدر می‌رود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار