خبرهای داغ:

اجرای چهارمین رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از اجرای چهارمین رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در سطح شهرستان هندیجان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبرداد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۰۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش بزرگ پدافند زیستی بیولوژیکی(ضدعفونی شهرستان)با همت گروه های جهادی بسیج پایگاه های مقاومت بسیج، کادر طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان، کشاورزان پرتلاش، آتش نشانی و گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و عملیاتی امام رضا (ع)در سطح شهرستان هندیجان برگزار شد.

 

وی افزود: تعدادی از تراکتورهای کشاورزان در این رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا حضور فعال و تاثیر گذار داشتند که سطح شهرستان به راحتی انجام گرفته شد.

 

وی بابیان تقدیر از مردم شهرستان هندیجان در این رزمایش گفت: مردم فهیم و همیشه با اقتدار هندیجان پس از آگاهی از ضدعفونی شهرستان با گروه های جهادی بسیج همکاری خوبی در همراهی رزمایش داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان هندیجان با جدیت ادامه دارد و مردم مطمعن باشند سپاه و بسیج در کنار آنها هست و از هرگونه خدمات رسانی جهادی و بهداشتی کوتاهی نخواهد کرد .

 

وی بااشاره به پیگیری جدی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا بیان کرد : سپاه و بسیج بصورت ویژه پیگیر مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان است و از ابتدای شیوع کرونا اقدامات خوبی در تمام زمینه ها برای پیشگیری انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها