مسئول مجمع جهادگران استان مرکزی عنوان کرد:

خدمت جهادی به مردم باید به فرهنگی فراگیر و عمومی در کشور تبدیل شود

مسئول مجمع جهادگران استان مرکزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید به دغدغه‌ای همگانی، فراگیر و عمومی تبدیل شود،گفت:کار جهادی گروه‌های جهادی خدمت به مردم نوعی عبادت محسوب می‌شود، نگاه عبادی به کار جهادی سختی‌ها را سهل و آسان می‌کند.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۲۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

سید عباس حسینی مسئول مجمع جهادگران استان مرکزی در گفتگو با  خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ گفت: گروه‌های جهادی امروز در بحث مبارزه با کرونا، بی‌منت و بی‌ادعا، با جیب خالی، با باور‌های عالی و اراده‌هایی پولادین مشغول خدمت رسانی هستند ،در گام دوم انقلاب باید تفکر جهادی به یک گفتمان عمومی اثرگذار و اثربخش تبدیل شود و به ایفای نقش در بدنه انقلاب بپردازد و حلال مشکلات و مسائل کشور باشد.

وی افزود: باید همه جوانان کشور در خدمت‌رسانی به مردم به ایفای نقش بپردازند و خدمت به مردم باید به دغدغه‌ای همگانی، فراگیر و عمومی تبدیل شود.

حسینی با تأکید بر اینکه تفکر انقلابی، تفکر جهادی و تفکر خدمت به مردم باید به تفکری فراگیر در کشور تبدیل شود،گفت:جهادگران و گروه‌های جهادی مقتضیات زمان خود را درک و بصیرت لازم را دارند به همین سبب در زمان بروز بحران منتظر ابلاغ و بودجه نمی‌ماند و همین تفکر جهادی بود که در زمان وقوع سیل در سال 98 به کمک مردم رفت.

مسئول مجمع جهادگران استان مرکزی کار جهادی گروه‌های جهادی را خدمت به مردم خواند و گفت: این خود نوعی عبادت محسوب می‌شود، نگاه عبادی به کار جهادی سختی‌ها را سهل و آسان می‌کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات