فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز؛

آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دفاع مقدس بود

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و‌ مدافعین حرم با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ، جانشین نیروی انتظامی استان البرز و جمعی از پاسداران حریم ولایت در امامزاده محمد (ع)‌کرج گلباران و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز در حاشیه آیین گلباران مزار شهدا ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خرمشهر و ۵۲۵۰ شهید استان البرز، اظهار داشت: هر ساله در روز سوم خرداد در مزار شهدا جمع می شدیم ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا خودمان به صورت محدود آمدیم که نه شهدا بلکه خودمان را از غربت در بیاوریم.

 

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمن را عوض کرد، افزود: دشمن فکر می کرد ایران به هیچ عنوان نمی تواند و قدرت ندارد، خرمشهری که برای تصرفش 34 روز تلاش کردند را در دو روز باز پس بگیرد.

 

مولایی با اشاره به شجاعت و ایثار رزمندگان، ادامه داد: صدام  گفته بود اگر بتوانید خرمشهر را بگیرید، من کلید شهر بصره را به ایران تحویل میدهیم و نیز تحلیل گران غربی گفتند اگر ایران بخواهد خرمشهر را بگیرد سخت ترین گردو را برای شکستن انتخاب کرده، یعنی یک عملیات بسیار سخت برای آزادی خرمشهر و دور از انتظار است.

 

وی عنوان کرد: عملیات بزرگ بیت المقدس آیه ای از  لطف خدا،  همت و  شجاعت رزمندگان بود  و شهدا پیاده سازی آیات الهی بر روی زمین بودند.

 

مولایی افزود: زیرا از نظر تعداد و امکانات بسیار کمتر از دشمن بودیم و خرمشهر در سایه اتحاد و وحدت نیروهای مسلح آزاد شد.

 

فرمانده سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که امام (ره) گفتند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یکی از وجهه های آن همدلی نیروها و دشمن قبل از آن به دنبال تفرقه بین نیروهای ایرانی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها