نماینده مردم خمین در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

مجلس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: اقتصاد یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری بود که باید به آن توجه شود و در این راستا باید بکوشیم با تامین اقتصاد و معیشت مردم بتوانیم در جهت رضایتمندی آنها قدم های موثر برداریم.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

 علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: پیام مهم و راهبردی مقام معظم رهبری در آستانه شروع کار مجلس یازدهم ناظر بر این بود که مجلس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی افزود: این مجلس هم باید در خصوص قانون گذاری قوانینی تصویب کند که متناسب با نیازهای واقعی جامعه باشد و هم در مرحله دوم آنچه را که تصویب می کند بتواند در حوزه درست اجرا شدن نظارت دقیق داشته باشد.

نظری با اشاره به آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی بیان کرد: اگرچه در نظام جمهوری اسلامی اقتصاد برای ما به عنوان اصل نیست و اقتصاد نقش مقدمیت برای اهداف بلندتر انقلاب دارد و اقتصاد یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری بود که باید به آن توجه شود و در این راستا باید بکوشیم با تامین اقتصاد و معیشت مردم بتوانیم در جهت رضایتمندی آنها قدم های موثر برداریم.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مردم باید به درستی ریل گذاری و محقق شود تا انقلاب اسلامی بتواند به سمت آرمان های بلند خود حرکت کند،گفت: یکی از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه های مختلف است که در صحنه ماندن مردم مستلزم این است که نسبت به رفاه و معیشت آنها توجه ویژه داشته باشیم و بتوانیم از مشکلات آنها به درستی گره گشایی کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: نگه داشتن مردم در صحنه باعث می شود انقلاب با سرعت بیشتری به سمت آرمان های بلند خود حرکت کند و لذا مقام معظم رهبری تاکید داشتند که به اقتصاد و معیشت مردم توجه شود.

وی ادامه داد: از کلید واژه های مقام معظم رهبری در پیام مهمشان به مجلس شورای اسلامی این بود که مجلس باید از هرگونه فرصت سوزی،حاشیه سوزی و حاشیه پردازی پرهیز کند و از این زمانی که در اختیار دارد به بهترین نحو استفاده کند.

نماینده مردم خمین در مجلس با تأکید بر اینکه یکی دیگر از تاکیدات ایشان این بود مجلس در راس امور است باید به درستی بررسی شود چراکه هر مجلسی در راس امور نیست،افزود: از نگاه مقام معظم رهبری مجلسی در راس امور است که نسبت به رسالت های اصلی خود که در قانون اساسی برای آن در نظر گرفته شده حساس باشد و آن رسالت را محقق کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: روح بیانات مقام معظم رهبری در این چند نکته بر می گردد و امیدواریم مجلسی که اکثریت آن را نیروهای انقلابی تشکیل می دهند بتوانند به درستی مطالبه معظم له را تحقق ببخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات