پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی

مراسم سالگرد امام راحل،امسال با سخنرانی مقام معظم رهبری از ساعت ۱۱ صبح ۱۴ خرداد آغاز خواهد شد و در استان مازندران، هیچ مراسم تجمعی برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۵۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام یوسف پور افزود:با عنایت به نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد سال جاری را بر اساس وضعیت بیماری کرونا بر عهده استان‌ها گذاشت و با توجه به اعلام وضعیت زرد و هشدار بیماری کرونا از سوی ستاد مقابله با این بیماری در مازندران، برگزاری مراسم جمعی بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد سال جاری در مازندران در دستور کار نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ، از سایت، اینستاگرام و توئیتر KHAMENEI.IR و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بصورت زنده پخش خواهد شد.

وی با اعلام این که زمان بندی برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی ستاد مرکزی بزرگداشت سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) را که از طریق صدا و سیما به صورت مستقیم پوشش داده می‌شود، از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بویژه شهرداری‌ها خواسته است تا نسبت به تبلیغات محیطی و میدانی سطح شهر‌ها و بخش‌ها اقدام کنند./صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها