توسعه فعالیت‌های کارگاه تولیدی گان در دانشگاه یزد

کارگاه تولیدی گان در دانشگاه یزد که با شیوع کرونا آغاز به کار کرده بنا به پیشنهاد مسئولان بهداشت و درمان استان درصدد توسعه فعالیت‌های خود برآمده است.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۱۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن‌آقا مشروطه عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی و مسئول راه‌اندازی این کارگاه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته برای تبدیل خط تولید گان‌های بیمارستانی از لباس‌های یکبار مصرف به لباس‌های بیمارستانی قابل شستشو و ضدعفونی‌سازی با مصرف مکرر گفت: طراحی جدید با رعایت نکات مورد نظر پزشکان و پرستاران بیمارستان شهید صدوقی یزد در حال آماده‌سازی اولیه است.

وی اظهارکرد: هم اکنون به صورت آزمایشی حدود ۵۰ دست از از این نوع لباس تحویل و پس از تایید نهایی تمامی موارد از جمله جنس، طراحی و دوخت نسبت به دوخت ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دست از این نوع لباس اقدام خواهد شد.

دکتر مشروطه افزود: به منظور حفاظت بیشتر البسه طراحی شده، پیشبند و کلاه ایزوله به هر دست لباس اضافه شده تا به عنوان یک مجموعه کامل تحویل شبکه بهداشت و درمان شود.

وی همچنین از راه‌اندازی خط تولید ماسک در آینده نزدیک در این کارگاه خبر داد.

شایان ذکر است این کارگاه تولیدی در ایام اوج شیوع بیماری کرونا در یزد روزانه ۲۰۰ دست گان پزشکی را به صورت خیریه تولید و به مراکز بهداشتی و درمانی ارسال می‌کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار