کمیته امداد و سپاه پاسداران در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند

مدیر کل محترم کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته امداد و سپاه امروز خط مقدم میدان مقابله با دشمنان هستند،گفت:دشمنی معاندان با کمیته امداد و سپاه نشان از اهمیت عملکرد این دو نهاد انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۲۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تفاهم‌نامه دو جانبه بین بسیج سازندگی سپاه روح الله و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به منظور گفتمان‌سازی فعالیتهای جهادی در راستای رفع محرومیت و کمک به ارتقای کارآفرینی و توانمندسازی و همچنین امور فرهنگی و معیشتی مناطق محروم در سطح شهرستانهای استان مرکزی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله امضا شد.

مجید مومنی مدیر کل محترم کمیته امداد استان مرکزی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: کمیته امداد و سپاه پاسداران هر دو مولود انقلاب هستند ، انقلابی که مدافع پا برهنگان است.

وی افزود: کمیته امداد و سپاه امروز خط مقدم میدان مقابله با دشمنان هستند و دشمنی معاندان با کمیته امداد و سپاه نشان از اهمیت عملکرد این دو نهاد انقلابی دارد.

مومنی با بیان اینکه هم افزایی کمیته امداد و سپاه لبیکی دوباره به فرمان مقام معظم رهبری و دستگیری بیشتر از نیازمندان است،افزود:استفاده از ظرفیت‌های دو نهاد انقلابی به منظور رفع نیازهای مسکن ، معیشتی و درمان از موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.

وی در این خصوص تصریح کرد: کوشش در جهت بهبود شاخص عدالت اجتماعی ، هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و ارتقای سطح زندگی مددجویان و گسترش فعالیت‌های علمی‌‌ و تحقیقاتی عوامل فقر و محدودیت از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

مدیر کل محترم کمیته امداد استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: اولویت در این تفاهم نامه ارائه خدمات مشترک به مددجویان در مناطق محروم است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات