معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب شد

خبرگزاری بسیج: هوشنگ یاورپور، طی حکمی از سوی محمدمهدی کربلایی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۸۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲

محمدمهدی کربلایی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در حکم انتصاب یاورپور آورده است:نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی را از تاریخ  ۹۹/۲/۳۱ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب می‌نمایم.

امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف متعالی شرکت اهتمام ورزیده و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از پیش موفق و موید باشید.

براساس این گزارش، شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) شامل سه منطقه آزاد، ویژه اقتصادی و فرودگاهی بین‌المللی امام خمینی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این شرکت سه اداره کل، دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و اداره کل امور مالی و درآمد هدایت می‌کند

یادآور می‌شود هوشنگ یاورپور، دارای دکترای مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی و یک چهره دانشگاهی است. تدریس،‌ پژوهش و راهنمای پایان نامه های مقاطع ارشد و دکترا در دانشگاه‌هایی از جمله پیام نور، آزاد و علمی‌کاربردی کارنامه درخشان علمی اوست.

یاور پور پیش از این کارشناس اقتصادی اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی ایران بوده است.

 

 

ارسال نظرات