خبرهای داغ:

قدردانی رئیس قوه قضاییه از کاهش چشمگیر پرونده‌های معوق در آذربایجان‌شرقی

رئیس قوه قضاییه از کاهش چشمگیر پرونده‌های معوق در آذربایجان‌شرقی و تثبیت مالکیت ۴۰۰ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی جای قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استانی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هدف اصلی سفرهای استانی اجرای مصوبات سفرها است، افزود: مردم انتظارشان این است که پس از این سفرها اتفاقی بیافتد که در جهت تسهیل دسترسی آن‌ها به عدالت و گره گشایی از کارشان باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم از برنامه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‎ های جدی دستگاه قضا موضوع بازاجتماعی کردن و بازسازی شخصیت زندانیان است چرا که یکی از نکات محوری برای اصلاح مجرمانی که در زندان‌ها نگهداری می‌شوند این است که بیکار نباشند و حتما مشغول کار و تولید شوند.

حجت الاسلام رئیسی با اظهار تاسف در خصوص عدم تعیین هیات مدیره کارخانه ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی تبریز بعد از اقدامات قضایی با همت کارگران و کارشناسان برپا شد اما الان به خاطر اختلاف ۲ سازمان دولتی و اداری، تعیین هیات مدیره به تاخیر افتاده که اصلا به صلاح نیست.

وی ادامه داد: این موضوع را دنبال و پیگیری می‌کنیم تا از سوی دولت هیات مدیره به زودی تعیین شود چراکه این امر موجب تسهیل و رونق تولید می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، یادآوری کرد: در شرایط کرونا حفظ جان همکاران و مردمی که با دادگستری و سازمان‌های تابعه در ارتباط هستند، یک ضرورت قطعی است.

رییس قوه قضائیه گفت: باید تمام اقدامات و تمهیدات انجام شود؛ به نحوی که هم جان همکاران و هم ارباب رجوع در امان باشد؛ لذا استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد تاکید است.

آیت الله رییسی، با تاکید بر رسیدگی ویژه به همکاران دستگاه قضایی که مبتلا به ویروس کرونا شده اند، افزود: نگاه ویژه‌ای برای درمان همکارانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، مورد نیاز است تا وضعیت شخص و خانواده آن‌ها بررسی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها