خبرهای داغ:

آئين غبارروبی و عطر افشانی مزار شهداء بمناسبت دهه ولایت در شادگان

غبارروبی مزار شهدای شادگان با حضور امام جمعه شهرستان ، جانشین ناحیه ، ریاست بنیاد شهید وایثارگران وتعدادی از پایوران سپاه ناحیه شادگان در مزار شهدای بوزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۲۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی قرائت زیارت عاشورا بر مزار شهدای این شهرستان برگزار شد .

به گفته مقام معظم رهبری هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پر افتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوه بیشتر می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازه عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نو رسی را به درخت ستبر و ریشه داری تبدیل نمودند. میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است، و قله جهاد، شهادت است؛ ( فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر.)
تکریم شهیدان، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست.
تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست.

مسئولین وبسیجیان ولایت مدار وشهید پرور شهرستان شادگان با حضور در گلزار شهدای بوزی حاضر شدند وبا آرمانهای انقلاب اسلامی وشهداء تجدید میثاق نمودند وضمن قرائت زیارت عاشورا وقرائت فاتحه وغبارروبی با شهدا تجدید بیعت کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها