مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفت‌وگو با «بسیج»؛

اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) آزادی بیان و حقوق بشر خصمانه دشمنان را نمایان کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: ما در زمان امروز باید هر چه بیشتر برای برپا داشتن نام مقدس اسلام و نام پیامبر اکرم(ص) تلاش کنیم، از جان و مال خود بگذریم و از این نام ها حفاظت کنیم .
کد خبر: ۹۲۷۵۴۷۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن محکوم کردن اهانت مجدد به ساحت نورانی پیامبر (ص) و با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار داشت: دشمنان اسلام در زمانی به طور فیزیکی اسم و نام خداوند را حذف و نابود و نور خدا و نور اسلام را در دل انسان ها خاموش می کردنند، اراده خداوند بر این شد که نور ائمه اطهار(ع) هر بیشتر بر دل ها افزون شود.

اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) آزادی بیان و حقوق بشر خصمانه دشمنان را نمایان کرد

وی تصریح کرد: انقلاب جمهوری اسلامی این نظام تمام معادلات نفاق گونه آن ها را به هم ریخته و آن اسلام ناب محمدی را به همه شناسانده است و دشمنان در این زمان با جنگ و اختلاف افکنی میان اقوام و سنت ها با درست کردن فرقه ها و گروه های تکویری سعی کردند چهره ی زشتی را از اسلام به مردم نشان بدهند که الحمدلله در این مسیر اراده خداوند بر اراده آن ها غلبه کرده است ‌.

حجت السلام و المسلمین اسکندری بیان کرد: یکی از چالش های بزرگ دشمنان این است که اسلام از اروپا، آفریقا و هر کجای دنیا در دل های انسان های آگاه و هوشیار وارد، این فرقه های دروغین رسوا می‌شود.

وی افزود: امروزه از کشور فرانسه به عنوان کشور مهد آزادی بیان و حقوق بشر یاد می شود، آنان چهره ی منافق گونه خودشان را با این اقدام بی شرمانه برملاء کردنند و از یک نشریه که دوباره توهین به پیغمبر گرامی اسلام (ص) را در دستور کار خود داشته است، در تلاش خاموش کردن نور آگاهی و بصیرت مردم بودند و آن را معادل با آزادی بیان اعلام کردنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان خاطر نشان کرد: امروز یکی از وظایف اصلی ما در فضای مجازی این است که تهدید های آنان را به فرصت رشد تبدیل کنیم، با این فضا دین مبین اسلام را در دنیا ترویج دهیم و ما باید امروزه با جان و مال خود این فعالیت بزرگ را به نتیجه برسانیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها