فرمانده سپاه روح الله:

رزمندگان دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی/جلوگیری از تحریف واقعیات دفاع مقدس مهمترین وظیفه امروز جامعه

سردارکریمی گفت:تاریخ هشت ساله دفاع مقدس سمبلی از ایثار، شهادت و مقاومت رزمندگانی است که قله‌های بلند حماسه را در راه دفاع از کیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در نوردیده اند، آنانی که با اهدای خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم را قلم زده اند.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۳۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛  سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در همایش دفاع مقدس که در شهرستان محلات برگزار شد ضمن تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد:نگاهی بر زندگانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این واقعیت را آشکار خواهد ساخت که بی شک اخلاص و توکل شاخصه اصلی مجاهدان در جنگ تحمیلی بوده است، هنگامه‌ای که استکبار جهانی با ترفند‌های متنوع خویش بنا داشت در سخت‌ترین شرایط کشور مهلک‌ترین ضربه‌ها را به درخت نوپای نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

سردارکریمی همچنین افزود:دفاع مقدس دوران طلایی بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف و دستاورد‌های انقلاب بود که با برگزاری مطلوب برنامه‌های جذاب، باید امروز بیش از گذشته نسل جوان را با عظمت آن آشنا کنیم.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: ۳۷ کشور با همراهی صدام با تمام تجهیزات با ایران جنگیدند و ملت ایران با تکیه بر توان داخلی، جوانان انقلابی وتوکل بر خدا در مقابل آنان ایستادگی کرد.

سردارکریمی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است که تاریخ انقلاب، خاطره شهیدان، جانبازان و آزادگان، درس‌های شجاعت، استقامت و فداکاری رزمندگان اسلام بیشتر برای نسل جوان تبیین شود.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه حضور جوانان، نوجوانان و سنگرداران علم و معرفت نقش تاثیرگذاری در شکست توطئه‌های دشمنان دارند، تاکید کرد: مبارزه مردم با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن سبب شد تا دفاع آن‌ها از ارزش‌های انقلاب دوچندان شود.

سردارمحسن کریمی همچنین اضافه کرد:اعتماد و تکیه بر نیرو‌های جوان به خصوص جوانان انقلابی و ارزشی و نیز مبارزه با فساد اقتصادی که البته تنها دراین زمیه قوه قضاییه مامور نیست وهمه باید تلاش کنند نیز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

سردارکریمی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری درپایان گفت:جلوگیری تحریف واقعیات وجانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس وهم‌ترین وظیفه مادرحال حاضرمی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات