مرحله جدید ثبت نام استخدام نیروی زمینی ارتش در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مسئول گزینش ارتش جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جهت تکمیل نیروی انسانی خود از بین جوانان مومن دارای مدرک تحصیلی دیپلم درجه دار پیمانی استخدام می کند.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۶۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

سروان نصرالله ارسلان جو امروز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط و ضوابط این استخدام افزود: کلیه رشته های تحصیلی دیپلم متوسطه عمومی به جز باغبانی، کشاورزی و دامپروری می توانند در این استخدام شرکت کنند.

وی داشتن معدل کل ۱۳ به بالا و معدل کتبی ۱۰ به بالا را از دیگر شرایط این استخدام عنوان کرد و گفت: شرایط سنی متقاضیان نیز باید ۱۷ تا ۲۱ سال باشد و مدت خدمت سربازی نیز به سن  افرادی که خدمت کرده اند افزوده می شود .

سروان ارسلان جو با اشاره به اینکه قد افراد متقاضی نیز باید 165 سانتی متر به بالا باشد ، ابراز داشت: ثبت نام این استخدامی از  پنجم مهرماه 99 آغاز و  افراد واجد شرایط  می توانند با حضور در دفتر گزینش ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۹۴۶۴ تماس حاصل نمایند و یا به دفتر گزینش ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج – خیایان گلستان ۱۴  جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات