رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی:

توسعه و پژوهش چشم انداز مهم جهاد دانشگاهی در استان/دوره های اشتغالزایی و آموزش با قوت دنبال می شود

مسعود شهرجردی گفت:انجام اقدامات پژوهشی و علمی می بایست منتج به ارائه خدمات مطلوب به مردم شودبه عنوان مثال با تلاش های انجام شده در موضع درمان ناباروری و سلول های بنیادی شاهد پیشرفت های بی نظیری بوده ایم.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۷۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهندس مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی و گفتگو با خبرنگاران گفت:جهاد دانشگاهی همواره تلاش کرده است مسئولیت خویش را به ویژه در حوزه پژوهش و خدمات تخصصی با تمام توان انجام دهد .

وی افزود:انجام اقدامات پژوهشی و علمی می بایست منتج به ارائه خدمات مطلوب به مردم شودبه عنوان مثال با تلاش های انجام شده در بخش درمان ناباروری و سلول های بنیادی شاهد پیشرفت های بی نظیری بوده ایم.

شهرجردی با بیان اینکه درمان ناباروری و ورود جهاد دانشگاهی در این عرصه تاثیر شگرفی در کاهش طلاق داشته است گفت:رویان باعث شد سلامت خانواده ها تضمین شود و قوت کار جهاد دانشگاهی از کار علمی به خدمت مستمر به مردم است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد:مراکز خدمات تخصصی و فوق تخصصی ناباروری به عنوان اولین مرکز راه اندازی شده و امروزه شاهده فعالیت آزمایشگاه طبی و راه اندازی تشخیص ژنتیکی هستیم.

شهرجردی توسعه و پژوهش را یکی از چشم انداز جهاد دانشگاهی در استان دانست و گفت:راه اندازی گردیده است که در انتقال تکنولوژی تاثیر به سزایی دارد.

وی گفت:در حوزه ی آموزش اتفاقاتی خوبی رخ داده است که برگزاری دوره آموزشی اشتغالزا ، دوره های فرهنگی در غالب دانشجو از جمله این دوره ها بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد: از دیگر برنامه های این مجموعه تاثیر گذار برگزاری مناظرات سیاسی بصوت هرساله و همچنین مسابقه سه دقیقه ای دفاع از پایان نامه مدل استرالیایی با هدف فن بیان و قدرت انتقال از جمله این برنامه است.

شهرجردی از راه اندازی مرکز افکارسنجی با هدف رصد افکار عمومی خبر داد و گفت: این برنامه در حوزه های مختلف اقدام به افکار سنجی می نماید که اخیرا با میزان مشارکت مردم در انتخابات در دونوبت اقدامات خوبی انام گرفت.

وی با بیان اینکه تمام ساختار تشکیلاتی جهاد دانشگاهی بسیج شده اند که تاثیر خود را دراشتغالزایی داشته باشند افزود:از جمله این برنامه هااجرای  طرح مشترک در خصوص خود اتکایی زنان بی سرپرست در استان با الگویی نوین بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های دانشگاه برمبنای سند اسلامی شدن دانشگاه خواهد بود که تلاش گردیده است که این سند به اجرای کامل برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات