خبرهای داغ:

کشف محموله قاچاق در شهرستان سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از توقیف دو دستگاه کامیون حامل بار کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۸۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرهنگ محمد مهرابی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سرخه در شب گذشته ۲۸ مهر ماه ۹۹ دو دستگاه کامیون حامل بار کالای قاچاق در پلیس راه سرخه کشف و توقیف کردند.

وی ارزش ریالی این محموله را که شامل اقلام خوراکی، نوشابه های انرژی زا، اقلام بهداشتی، آرایشی و پمب آب بود دو میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با بیان اینکه قاچاق یک پدیده چند بعدی وتاثیر گذار در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و امنیتی است افزود: در راستای کمک به تحقق شعار سال مبنی بررونق وجهش تولید و با هدف جلوگیری ازخارج شدن اقتصاد از مسیر سالم وکاهش تولید ناخالص با افزایش بیکاری وابعاد منفی آن در حوزه فرهنگی امنیتی واقتدارکشور نیروی انتظامی شهرستان همواره به عنوان یک دغدغه به آن نگاه می کند.

مهرابی در ادامه گفت: با ظرفیت موجود ازپرسنل خدوم، جوانان با انگیزه در این راستا بهره برداری و با اعزام تیم ها به محل اجرای طرح ایست و کنترل اقلام به بازرسی بارخودروها با هدف مقابله باقاچاق می پردازند که دراین ارتباط در سال جاری با بیش از ۳۰ درصد رشد از بعد ارزش ریالی و تعداد پرونده ها به مشابه سال قبل توفیق حاصل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها