خبرهای داغ:

توزیع ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در مهاباد

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: با تلاش خیرین و رده های بسیج مهاباد تعداد ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب آخرین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۴۷۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، منوچهر مودبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رزمایش بزرگ مواسات و همدلی با توزیع ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در سالن ۹ دی مهاباد برگزار شد.

وی از مشارکت خیرین و تمامی رده های بسیج مهاباد در این رزمایش خبر داد و افزود: عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت های سپاه و بسیج قرار دارد.

معاون‌هماهنگ کننده سپاه مهاباد ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه و اهدای آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند در قالب رزمایش مواسات و همدلی اقدام کرده‌ایم.

مودبی همچنین از توزیع هزاران بسته کمک معیشتی توسط رده های بسیج و سپاه به صورت جزئی و در مراحل متعدد خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج، خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود دانسته و حمایت از نیازمندان را تا پایان بیماری منحوس کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داد.

این مسئول در پایان سخنان خود، گفت: در این مرحله، تعداد ۸۰۰ بسته کمک معیشتی با ارزش ۲۴۰ میلیون تومان که به همت خیرین و بسیجیان سپاه مهاباد تهیه شده بود در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار