فرمانده سپاه ساوه:

لزوم داشتن اراده قوی برای حضور در میدان های دفاع از انقلاب اسلامی/ شهدا و ایثارگران گنجینه ارزشمند هویت ایرانی اسلامی

سرهنگ دستجانی گفت:برخورد امروز در دنیا، برخورد اراده‌ها است.اراده‌ی ما از آنها قوی‌تر است. ما علاوه‌ی بر اراده‌ی قوی، توکّل به خدا را هم داریم.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۵۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار با فرمانده واحد‌های پیشگام حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: نوع میدانِ امروز با نوع میدانِ آن سال‌های اوّل تفاوت دارد؛ ما در جنگِ نرم، سیاسی، فرهنگی، امنیّتی و نفوذی هستیم؛ فکر‌ها و اراده‌ها دارند با هم میجنگند. امروز ما خیلی احتیاج داریم به ابزار‌های مؤثّر و تأثیرگذار و یکی از آن‌ها ابزارها، ابزار پیشرفت‌های علمی و دانش علوم مختلف است.


وی گفت:برخورد امروز در دنیا، برخورد اراده‌ها است. اراده‌ی ما از آن‌ها قوی‌تر است. ما علاوه‌ی بر اراده‌ی قوی، توکّل به خدا را هم داریم.


سرهنگ دستجانی افزود:امروز مبارزه، مبارزه‌ی آزاده هاست، اراده را ضعیف نکنید؛ در میدان نبرد، اراده را دچار تزلزل نکنید؛ اگر یک طرفِ جنگ در میدان نبرد اراده‌اش سست شد، قطعاً شکست خواهد خورد. نگذارید اراده‌تان سست بشود، نگذارید تبلیغات دشمن و وسوسه‌های دشمن، در اراده و عزم راسخ شما تزلزل ایجاد کند، این اراده‌ی مستحکم را نگه دارید. این ضامن پیروزی است.


وی گفت:باایستادگی و استحکام اراده‌ها و استفاده از ظرفیت‌های فراوان کشورتان خواهید توانست بر مشکلات پیروز شوید.


فرمانده سپاه ساوه ادامه داد:امروز الگو داریم، الگو‌های برجسته‌ای داریم. ما دیگر امروز دچار فقدان الگو نیستیم که برویم سراغ فلان آدم تاریخی بیگانه؛ امروز در زندگی خودمان، جلوی چشم خودمان این نعمات و الگو‌ها هستند و آن هم شهدا هستند، با مطالعه سیره شهدا، آزاده‌ها و انگیزه‌ها را از شهدا بیاموزیم.


وی خاطرنشان کرد:امروز یک نقطه امید را به جامعه از طریق فضای مجازی و حقیقی به جامعه انتقال دهیم و آن اینکه تمدّن غربی، تمدّن مادّی در مقابل ما قرار دارد و رو به فرسودگی و افول است.

ارسال نظرات