پیام تبریک فرمانده تیپ 48 فتح در پی ارتقای درجه سردار سعیدی

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ارتقای درجه ریاست اداره برنامه‌ریزی راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۰۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان  فرمانده  تیپ ۴۸ سپاه فتح به شرح زیر است: 

(ذلک فضل الله یوتیه من یشاء و الله ذو الفضل العظیم)
این فضل خداست که آن را به هر کسی بخواهد عطا می‌کند و خدا دارای فضل بزرگ است( سوره حدید آیه ۲۱)

سردار سرتیپ دوم پاسدار برادر محمد سعیدی

ریاست محترم اداره برنامه‌ریزی راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح

سلام علیکم

سپاس خداوند بزرگ را که افتخار سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و نیروهای مسلح ما ارزانی داشت. به یقین، خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهداء این ولی‌نعمتان راستین می‌گردد.
ارتقاء درجه جنابعالی به سرتیپ‌دومی که نشان اعتماد و عنایت فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای( مد ظله العالی)، شایستگی، لیاقت سوابق ارزشمند و خدمت خالصانه شما برادر گرامی می‌باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز‌افزون و سرافرازیتان را در راه صیانت از آرمانهای انقلاب و ایران اسلامی، در ظل توجهات ولی عصر( عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای( مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز
فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح

انتهای پیام/

ارسال نظرات