رئیس بسیج سازندگی کشور:

۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در کشور توزیع شد/ ملت ایران به برکت تفکر بسیج تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است

رئیس بسیج سازندگی کشور از توزیع ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی معادل هر بسته ۳۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: همچنین ۲۱ میلیون پرس غذای گرم ، ۱۴ هزار جهیزیه برای زوج های جوان، ۱ میلیون بسته لوازم التحریر، ۷۰۰ هزار کیف و کفش، ۵۰ میلیارد تومان کارت هدیه و سایر کمک های دیگر میان ولی نعمتان توزیع شده و این اقدامات همچنان ادامه خواهند داشت.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۷۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد؛گفت:خوشبختانه امروز در سفری که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به استان حضرت امام(ره) داشتیم تعامل و هم افزایی خوب و سازنده ای میان سپاه و بسیج سازندگی با سایر دستگاه های اجرایی دیدیم که این قابل تحسین است و نشان از مدیریت توانمند فرماندهی محترم سپاه روح الله است.

وی افزود: در طول این دو سال گذشته خدمات صادقانه، هدفمند و عادلانه ای در سطح استان مرکزی انجام شده و خوشبختانه روحیه جهاد و خدمت رسانی در استان مرکزی بسیار چشمگیر است.

رئیس بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: ملت ایران در طول این سال ها نشان داده هرآنچه که بیشتر مورد هجمه و فشارهای ظالمانه زورگویان قرار گیرد وحدت، هم افزایی و روحیه همدلی خود را بالاتر می برد و این مسئله را در طول بحران های گذشته همچون سیل، زلزله و کرونا به وضوح دیدیم.

وی تأکید کرد: روحیه در کنار هم بودن ، استفاده از توان و ظرفیت های داخلی، خدمت صادقانه و روحیه جهادی اگر درون یک ملتی طنین انداز شود آن ملت قطعا دربرابر تهدیدات ترسی نخواهد داشت و قطعا تهدیدات را به فرصت تبدیل خواهد کرد و ملت ایران این مسئله را به خوبی ثابت کرده است.

زهرایی با اشاره به آثار و برکات کمک مومنانه بیان کرد: ابتدای شیوع بیماری کرونا با آغاز رزمایش های کمک مومنانه در کشور اتفاقات بسیار خوبی افتاد که این رزمایش بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری به یک نهضت عظیم تبدیل شد و امروز می بینیم در گوشه به گوشه ایران اسلامی این اقدام خداپسندانه با قوت در حال انجام است.

وی افزود: خوشبختانه با همت های صورت گرفته و مشارکت ها تاکنون بیش از ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی معادل هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و بالاتر ، ۲۱ میلیون پرس غذای گرم ، ۱۴ هزار جهیزیه برای زوج های جوان، ۱ میلیون بسته لوازم التحریر، ۷۰۰ هزار کیف و کفش، ۵۰ میلیارد تومان کارت هدیه و سایر کمک های دیگر میان ولی نعمتان توزیع شده و این اقدامات همچنان ادامه خواهند داشت.

زهرایی ادامه داد: این کمک ها توسط ملت شریف ایران در حالی انجام شده که دشمنان این ملت به اصطلاح خودشان فلج کننده ترین تحریم ها را علیه ایران اسلامی اعمال کردند و ملت ایران نشان دادند هرتهدیدی را می توانند به فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول این سال ها جنگ اراده ها را به خوبی درک کردند و توانستند با اراده های پولادین نقشه های دشمنان نقش برآب کنند،افزود:امروز مدل رفتار ملت ایران که همان تفکر و روحیه بسیجی است در سایر ملت ها و کشور ها الگوبرداری می شود و همانگونه که ملت ایران با ایستادگی خود جبهه مقاومت را در سایر کشورها تشکیل داد امروز به دنبال جبهه سازی خدمت رسانی و محرومیت زدایی در جهان اسلام است.

زهرایی بیان کرد: امروز برای بسیجیان نقش آفرینی در جبهه خدمت رسانی به مردم به مثابه همان نقش آفریدن در جبهه مقاومت است و هرکدام را برای خود عبادت می دانند  و ملت ایران در طول این سال ها نشان داده اند قدردان بسیج و بسیجیان هستند و امروز ملت ایران به سرمایه عظیمی همچون بسیج افتخار می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به شیوع گسترده گسترده بیماری کرونا نیاز است همچون مرحله اول و دوم اقدامات و خدمات گسترده را تکرار کنیم تا آسیب های مردم کاهش یابد و زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات