خبرهای داغ:

بسیج و تفکر بسیجی لازمه حفظ جامعه است

فرمانده پایگاه حضرت آمنه لاسجرد گفت: تفکر بسیجی لازمه جامعه است، چرا که نگاه و چشم انداز بسیجی بلند و تفکر او ایستادگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹

همزمان با هفته بسیج راضیه شهادت در گفتگو با خبرگار خبرگزاری بسیج در سرخه با اشاره به اینکه بسیج با ظهور اسلام توسعه یافت و در هه اعصار با دعوت رهبران الهی دین خدا زنده نگه داشته شد، اظهار داشت: وجه مشترک همه این اعصار سرنگونی ظلم و طاغوت و برقراری عدالت است. امام خمینی(ره) بسیج را بوجود آورد و بر ضرورت نقش مردم در تامین سلامت نظام و اسلام تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نقش بسیج در همه عرصه ها و خصوصاً از زمان شیوع کرونا بسیار پررنگ بوده است و همه ما حضور آن ها را در فعالیت های جهادی، تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی، در زمینه فرهنگی، غربالگری در روستاهای دورافتاده، تهیه و توزیع بسته های حمایتی، سرکشی از نیازمندان و سالخوردگان، دوخت ماسک و گان، اهدای خون، گندزدایی معابر و اماکن، روحیه بخشی، امید آفرینی، همدردی با سوگواران، تغسیل و تدفین بیماران کرونایی و بسیاری موارد دیگر رصد کرده ایم.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه لاسجرد در سرخه با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که شکوفه های آن بوی وصل و حدیث عشق می دهد. بسیج یک نهاد با ابعاد مختلف است؛ یعنی بسیج مختص جنگ و مسائل نظامی نیست بلکه بسیج و تفکر بسیجی در همه بحران ها، فراز و نشیب ها لازمه حفظ جامعه است.

شهادت در ادامه اضافه کرد: امروز جامعه بیش از پیش نیاز به تفکر بسیجی دارد، آن هم تفکری مخلصانه و بدون چشم داشت. تفکر ولایی بودن و گوش به فرمان ولایت بودن بسیجی. پس نهادینه کردن تفکر بسیجی لازمه جامعه است، چرا که نگاه و چشم انداز بسیجی بلند و تفکر او ایستادگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تقویت روحیه دشمن ستیزی، تفکر بسیجی نیز باید در جامعه توسعه یابد تا بتوان کشور را در تمامی عرصه‌ها به پیشرفت و آبادانی رساند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها