به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

توزیع 60 بسته شیر خشک و مواد بهداشتی بین نیازمندان حاشیه شهر یاسوج

به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری موسسه مرهم 60 بسته حمایتی شامل شیر خشک و مواد بهداشتی بین 60 خانواده نیازمند در حاشیه شهر یاسوج توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۲۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰


به گزارش بسیج ادارات خبرگزاری بسیج از یاسوج : به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری موسسه مرهم 60 بسته حمایتی شامل شیر خشک و مواد بهداشتی بین 60 خانواده نیازمند در حاشیه شهر یاسوج توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز در حوزه توزیع بسته های بهداشتی و حمایتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا نقش مهمی داشته است.

وی گفت: در همین راستان یک عدد گاز غذا پزی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خریداری و تحویل یک خانواده نیازمند شد.
این مسئول بیان کرد: در حاشیه شهر یاسوج مشکلات زیاد وجود دارد که شورای فرهنگ عمومی و مسئولین باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی از آسیب‌های موجود کاسته و فکر اساسی برای حاشیه شهرها داشته باشند .

تندپور گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان با همکاری خیرین، کمیته امداد و اداره زندان ها اقدامات خوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان انجام داده اما با توجه به حجم بالای مشکلات این اقدامات پاسخگوی منطقه نمی باشد.

وی ابراز داشت: یکی از راهکارهای اساسی حل مشکل حاشیه شهرها توجه به بخش کشاورزی و دامداری است و می توان با اعطای تسهیلات مناسب به عشایر و روستاییان از مهاجرت آنها و حاشیه نشینی جلوگیری کرد.

ارسال نظرات