بیانیه سپاه کربلا به مناسبت حماسه تاریخی ششم بهمن آمل:

حماسه ششم بهمن آمل سند وفاداری ملت به امام و اصول انقلاب است

ساری-«سالروز حماسه تاریخی و سرنوشت ساز مردم غیور ، مومن و فداکارشهرستان آمل در 6 بهمن ماه سال 60 سند وفاداری ملت به امام و اصول انقلاب اسلامی محسوب می شود.»
کد خبر: ۹۳۱۴۸۰۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا به مناسبت حماسه تاریخی ششم بهمن آمل بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز حماسه تاریخی و سرنوشت ساز مردم غیور ، مومن و فداکارشهرستان آمل در 6 بهمن ماه سال 60 نه تنها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می آید بلکه سند وفاداری ملت به امام و اصول انقلاب اسلامی محسوب می شود.

39سال پیش منافقین کور دل و خائنین به ملت ، که منافع خود را با پیروزی انقلاب اسلامی از دست رفته می دیدند، با طراح و نقشه های شوم ، شهر مجاهد پرور آمل را هدف فتنه خود قرار دادند و به خیال واهی که مردم با آنها همراهی می کنند، سودای سرنگونی نظام نوپای انقلاب اسلامی را داشتند اما مردم با بصیرت، و ولایتمدار شهرستان آمل کمین ها و کمین کرده ها را شناسایی کرده و با یک حضور به موقع و به هنگام فتنه جبهه ضد انقلاب را در نطفه خفه کردند وطومار معاندین نظام اسلامی را با تقدیم بیش از چهل شهید درهم پیچیدند. این حماسه مردمی و سرنوشت ساز آنچنان تعیین کننده بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی خود از آن نام بردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز درباره حماسه ششم بهمن ماه مردم مازندران فرمودند: «نباید اجازه داد که این خاطره‌های پرشکوه، این حوادث بی‌نظیر و تعیین کننده‌ تاریخ انقلاب، در ذهنها کمرنگ شود. نسل جوان ما باید این خاطره‌ها را درست بشناسد، بتواند آنها را تحلیل کند و آنها را چراغ راه آینده‌ پرماجرای خود و هدف بلند خود قرار بدهد.» و این تکلیف سنگین بر دوش همه سازمان ها، نهادها و آحاد مردم است که اجازه ندهند این حماسه ملی به فراموشی سپرده شود. چرا که این واقعه یک عبرت و درس تاریخی بوده و نشان داده است پس از سی و نه سال راه جمهوری اسلامی عوض نشده و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هم عوض نشدند.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت یادو خاطره جان برکفان حماسه بزرگ ششم بهمن آمل و بیش از چهل شهید عظیم الشان این حماسه ملی، با تجدید بیعت انقلابی با آرمان های والای شهدا و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) اعلام میدارد اجازه هیچ زیاده خواهی را به کج فهمان داخلی و وابستگان به غرب و دشمنان خارجی نظام نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها