خبرهای داغ:

اعلام برنامه‌های دهه فجر در خرمشهر

۲۴ کارگروه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در خرمشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۲۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

اعلام برنامه‌های دهه فجر در خرمشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان، جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالن فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد.

رژه خودرویی و اعزام مبلغان و همایش مادران گام دومی انقلاب هم از دیگر برنامه‌های شاخص در دهه مبارک فجر خواهد بود.
فرماندار ویژه خرمشهر افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا باید برنامه‌ها را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کنیم.
وی مشارکت مردم را در این برنامه‌ها مهم دانست و گفت: مردمی بودن و مردم سالاری بودن نظام خواری در چشمان دشمنان ایران اسلامی است که با برنامه ریزی‌های مناسب با در نظر گرفتن شرایط خاص امسال از حضور مردم هم به درستی استفاده شود.
حیدری دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، زنگ انقلاب، افتتاح پروژه‌های عمرانی و تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های انقلاب در گلزار شهدا، فضاسازی محیط توسط شهرداری و تولید برنامه‌های محتوایی در صداوسیما را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان برشمرد.
البوناصر مدیر دفتر امام جمعه خرمشهر با اشاره به لزوم پیشگیری از بیماری کرونا گفت: برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر هم گفت: یکی از برنامه‌های ویژه عطر قرآن است که بصورت سراسری و مجازی در کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها