خبرهای داغ:

‌برگزاری نشست روشنگری در هندیجان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج هندیجان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) تاکید بر ادامه راه و سیره رفتاری این بانوی بزرگوار اسلام نمود.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، نشست روشنگری و بصیرتی برای خواهران و برداران بسیجی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه سپاه شهرستان هندیجان مسئولان عقیدتی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جانشین ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری اظهار داشت : حضرت ام البنین (س) یکی از بانوان بزرگوار اسلام و مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع)است و همسر حضرت امام علی (ع)بود که با صبر و استقامت بی نظیر خود به همه ماها درس آزادگی و ولایتمداری داد.

 

وی افزود: حضرت ام البنین(س)دارای کرامات است که چهارفرزند خود را در راه احیای اسلام و سنت پیامبر اسلام روانه کربلا کرد که در رکاب امام خود حضرت امام حسین (ع) در دفاع از اهل بیت پیامبر به شهادت رسیدند و بهترین الگو درس آموز برای تمامی نسل ها حضرت ام البنین(س)است..

 

وی بابیان الگو پذیری حضرت ام البنین س گفت: بهترین الگوی درس آموز همین بانوان بزرگ اسلام همچون حضرت ام البنین س است و همچنین ما هر چه داریم از برکات مادران شهدا هست و تکریم مادران شهدا برهمه ماها وظیفه است .

 

در ادامه گزارش خبری ، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین س با همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب س در اقدامی جهادی پخت آش را انجام دادند که به نیت حضرت ام البنین س در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع شدند.

در ادامه برنامه های سالروز وفات حضرت ام البنین س مراسم عزاداری ها با همت بسیجیان خواهر و برادر شهری و روستایی هندیجان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شدند و همچنین از مادران شهدا تکریم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها