خبرهای داغ:

وظیفه بسیج فرهنگیان کمک به تقویت دستاورد‌های آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی همتراز انقلاب اسلامی

شاهرود_ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان گفت: وظیفه اصلی بسیج فرهنگیان کمک به تقویت دستاورد‌های آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی همتراز انقلاب اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۱۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج، در دیدار مسئول بسیج فرهنگیان استان با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و بسیج فرهنگیان برنامه‌های بسیج فرهنگیان این منطقه تشریح شد.
سرهنگ محمد یعقوبی در این دیدار نقش آموزش و پرورش را در تربیت انسانی شایسته برشمردند و افزودند: وظیفه اصلی بسیج فرهنگیان کمک به تقویت دستاورد‌های آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی همتراز انقلاب اسلامی می‌باشد.
وی با اشاره به بیانات رهبری بر حفظ شان و جایگاه معلمان و تجلیل از معلمان گمنام در دوران کرونا اظهار امیدواری نمودند: با تعامل و همدلی بتوانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری را محقق سازیم.
سرهنگ یعقوبی با اشاره به اثرگذاری کلام یک معلم بر ذهن و فکر دانش آموزان تصریح نمودند: حاصل ۱۲ سال کار آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی خردمند با نظم، شایسته و در یک کلام اهل عمل و جهادگر می‌باشد.
وی تصریح نمودند: جهت رسیدن به دولت و جامعه اسلامی باید آموزش و پرورش را دریابیم تا همه جا اصلاح شود.
حسن دیداری ریاست آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز به ظرفیت‌های منطقه از جمله وجود همکاران توانمند و نیرو‌های جوان اشاره نمودند و افزودند: منطقه بسطام نیازمند توجه ویژه می‌باشد تا با سرمایه‌گذاری و حمایت مسئولین بتوانیم در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام‌های مثبت برداریم.
وی آشنا نمودن دانش آموزان و نسل جوان با تفکربسیجی و بصیرت افزایی را از اهداف و رسالت مهم بسیج برشمردند و تصریح نمودند: در راستای رسیدن به این اهداف باید شعار را تبدیل به عمل نماییم.
 
وظیفه بسیج فرهنگیان کمک به تقویت دستاورد‌های آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی همتراز انقلاب اسلامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها