خبرهای داغ:

برگزاری رژه حماسی خودرویی و موتوری در هندیجان

مراسم باشکوه رژه حماسی خودرویی و موتوری با حضور بسیجیان، مردم و ادارات بارعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هندیجان و شهرزهره و امامزاده عبدالله شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۷۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: با اقدامی پسندیده همراه با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یوم الله ۲۲بهمن با رژه حماسی خودرویی و موتوری در هندیجان و شهرزهره و امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان برحضور انقلابی وولایی و بسیجیان و ادارات و خانواده های معظم شهدای شهرستان برگزار شد.

 

وی افزود: در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی از جمله نور افشانی در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان هندیجان و دیگر نقاط شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حفظ موارد ایمنی همراه با فریادهای الله اکبر برگزار شد .

 

وی بابیان رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هندیجان گفت: مراسمات ایام الله دهه فجر مخصوصا در یوم الله ۲۲بهمن، حضور جوانان و کودکان نمای ویژه ایی به ایام الله داده بود که با در دست داشتن پرچم شور و نشاط ویژه ایی از خود نشان دادند.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: گروه های جهادی بسیج با هماهنگی در ایام الله دهه فجر بسته های معیشتی را در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع نمودند و همچنان اینگونه خدمات جهادی ادامه دارد .

 

وی با اشاره به ویزیت رایگان در هندیجان بیان کرد : با همکاری شبکه بهداشت ودرمان هندیجان و گروه جهادی بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید سنامیری ویزیت رایگان در روستای چم مراد انجام گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها